اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت مشبک‌کار کشور:

125 اثر مشبک در زیرزمین برج آزادی خاک می‌خورد

خبرگزاری فارس: استاد پیشکسوت مشبک‌کار گفت: 125 اثر در زیرزمین برج آزادی دارم و با توجه به دستوری که رئیس جمهوری داده است، امیدوارم این آثار مورد توجه قرار گیرند.

125 اثر مشبک در زیرزمین برج آزادی خاک می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اکبر صوتی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه نشست هم‌اندیشی استاندار کرمان با هنرمندان تجسمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: استاندار کرمان حق بزرگی بر گردن من دارد، زیرا آثارم پس از 11 سال با حمایت وی در موزه هرندی چیده شده است.

وی بیان داشت: پس از تکمیل فاز دوم موزه هنرهای معاصر صنعتی آثار من و استاد مودب هنرمند خوشنویس در این محل به نمایش گذاشته می‌شود.

صوتی تصریح کرد: 125 اثر در زیرزمین برج آزادی دارم و با توجه به دستوری که رئیس جمهوری درباره رسیدگی به وضعیت این آثار داده است، امیدوارم این آثار نیز مورد توجه قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه به عنوان طراح و مجری فعالیت می‌کند، افزود: سه روز در کرمان و سه روز نیز در تهران تدریس دارم.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان کرمان نیز به خبرنگار فارس گفت: برگزاری نشست‌های استاندار کرمان با هنرمندان رشته‌های مختلف فرصت مناسبی برای دیدار هنرمندان با یکدیگر است.

اکبر عسکری با بیان اینکه برگزاری این نشست‌های هم‌اندیشی باید تداوم یابد، ابراز داشت: صحبت‌هایی که در این نشست‌ها می‌شود باید به عمل تبدیل شود تا برای دل هنرمندان ایجاد اطمینان کند.

وی با اشاره به اینکه مجتمع فرهنگی هنری انتظار برای فعالیت‌های فرهنگی احداث شده است، گفت: 10 انجمن هنری در این مجتمع حضور دارند، اما طی دو، سه سال گذشته این مکان سوت و کور شده است و فعالیت هنری خاصی صورت نمی‌گیرد.

به گزارش فارس، استاندار کرمان، معاون سیاسی امنیتی و معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار کرمان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس حوزه هنری، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری در نشست هنرمندان رشته‌های تجسمی حضور داشتند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول