اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به اردبیل اعلام شد

اختصاص 3 میلیارد تومان برای زیرساخت‌های مسکن مهر

خبرگزاری فارس: با سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل به همراه مشاور وزیر نیرو مقرر شد 3 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر استان اردبیل اختصاص یابد.

اختصاص 3 میلیارد تومان برای زیرساخت‌های مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابوالفضل صومعه‌لو صبح امروز در سفر به اردبیل از واحدهای مسکونی 2 هزار واحدی کوی ولیعصر اردبیل، 567 واحدی فرهنگیان کوثر، 4 هزار واحدی شهرک اندیشه پیله‌سحران و همچنین سایت مسکن مهر ولیعصر نمین بازدید کرده و در جریان روند اجرای این پروژه‌ها قرار گرفت.

در این بازدیدها معاون وزیر راه و شهرسازی و مشاور وزیر نیرو در جریان روند احداث مسکن و زیرساخت‌های مربوط به این حوزه قرار گرفتند و مقرر شد 3 میلیارد تومان اعتبار به تامین زیرساخت‌های آب، برق، گاز و فاضلاب از طرف وزارت راه و شهرسازی، وزارت نیرو و استانداری اردبیل به صورت مساوی تخصیص یابد تا مجموعه‌های مسکن مهر به سرعت تکمیل و آماده بهره‌برداری شوند.

در جریان این بازدیدها مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: تا پایان امسال 19 هزار واحد مسکن مهر تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌شود که سهم شش ماه اول 10 هزار واحد است.

علی حیدری با بیان اینکه تعهد ساخت 9 مدرسه را در سایت مسکن مهر پذیرفته‌ایم افزود: تا 1.5 میلیارد تومان اعتبار به نوسازی مدارس تزریق شده تا پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: شش مسجد را نیز در سایت‌های مختلف در حال احداث داریم که در این ارتباط با کسری اعتبار رو برو نبوده بلکه مشکل ساخت و فضای در نظر گرفته را شاهد هستیم.

این مسئول با بیان اینکه مساعدت و همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان را شاهد هستیم، افزود: با تاکید وزیر راه و شهرسازی حتی یک واحد تکمیل نشده نیز تحویل متقاضیان داده نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این بازدیدها دو مدیر آب و فاضلاب شهری و امور برق استان نیز تنها مشکل اجرای پروژه‌های زیرساختی را تامین نشدن یک سوم سهم استانی اعلام کرده و ابراز داشتند: کل قرار داد ما 10 میلیارد و 600 میلیون تومان برای 17 هزار انشعاب بوده که در انجام فعالیت خودمان قصور و کوتاهی نداشتیم بلکه بیشتر از تامین اعتبار انجام شده کار را در حوزه آب، برق و همچنین فاضلاب شاهد بودیم.

مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان از مسئولان استان خواستند تا کسری اعتبارات را به هر نحو ممکن برطرف کنند چرا که آب، برق و گاز متعهد می‌شوند در صورت تامین اعتبار تا اردیبهشت سال آینده شبکه‌های مورد نیاز را تحویل دهند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول