اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گچساران تأکید کرد

لزوم احداث فضاهای آموزشی در شهرک‌های مسکونی گچساران

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران گفت: در راستای اجرای ماده 18 قانون شوراهای اسلامی و با توجه به ایجاد و گسترش شهرک‌های مسکونی در این شهرستان، متولیان باید در زمینه احداث فضاهای آموزشی لازم اقدام کنند.

لزوم احداث فضاهای آموزشی در شهرک‌های مسکونی گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید مرتضی سجادپور ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: آموزش و پرورش طرحی به نام سند تحول بنیادین در دست اقدام و اجرا دارد که سبب ایجاد تحولات مطلوبی در سیستم آموزشی و پرورشی می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران اجرای سیستم آموزشی 3-3-6 را گامی مهم و مؤثر در راستای کیفیت‌بخشی به نظام آموزشی دانش‌آموزان از پایه‌ اول یادگیری عنوان کرد.

سجادپور یادآور شد: با توجه به اهمیت اجرای سیستم آموزشی 3-3-6 جلسه بعدی این شورا به طور ویژه در این زمینه تشکیل خواهد شد تا اقدامات و تصمیم‌گیری‌های لازم صورت گیرد.

وی افزود: تعداد هشت واحد از مدارس گچساران برای ورود به سیستم آموزشی 3-3-6 نیاز به تعمیر و مرمت دارند که لازم است با توجه به اهمیت موضوع، اداره نوسازی مدارس نسبت به تکمیل این تعداد واحد آموزشی تا پایان شهریور ماه اقدامات لازم را به عمل آورد.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اهمیت احداث فضاهای آموزشی در شهرک‌های تازه تأسیس مطابق ماده 18 قانون شوراهای اسلامی، متولیان امر احداث این شهرک‌ها باید پیش‌بینی لازم را در این زمینه داشته باشند.

سجادپور ادامه داد: در اجرای ماده 18 قانون شوراها در نخستین فرصت موجود، این موضوع توسط نمایندگانی از اداره‌های نوسازی مدارس، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش و دفتر فنی فرمانداری بررسی شود و این کارشناسان بازدیدی از شهرک‌های جدید داشته باشند.

احتمال ریزش ساختمان دو مدرسه در گچساران

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران عنوان کرد: پس از بررسی‌های کارشناسان، موارد و مکان‌های مشمول ایجاد فضاهای آموزشی جدید شناسایی و نتیجه بررسی‌ها در جلسه بعدی شورای آموزش و پرورش اعلام شود.

سجادپور ادامه داد: با توجه به اعلام مدیر آموزش و پرورش گچساران دو مدرسه در گچساران عمر مفید خود را از دست داده و احتمال ریزش دارد.

وی افزود: گزارش مدیر آموزش و پرورش گچساران مبنی بر ریزش احتمالی مدارس شهید بهشتی و عفت این شهرستان بوده که نوسازی مدارس لازم است در این زمینه چاره‌اندیشی‌ جدی کند.

این مسئول با اشاره به لزوم مشارکت مردم در راستای کیفیت‌بخشی به نظام آموزشی اذعان داشت: در زمینه ریشه‌کنی بی‌سوادی نیز فرمانداری گچساران با ارسال بخشنامه‌، همه دستگاه‌های اجرایی را نسبت به همکاری در راستای پاکسازی، پالایش و ریشه‌کنی بی‌سوادی در این شهرستان موظف می‌کند.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول