اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همگام با نمایشگاه بین‌المللی قرآن وعترت مشهد - 30

نبوی: اصلاح‌طلبان سامان مشخصی ندارند

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه شرکت اصلا‌ح‌طلبان در انتخابات آینده به خودشان مربوط است، گفت: در حال حاضر اصلاح‌طلبان سامان مشخصی ندارند.

نبوی: اصلاح‌طلبان سامان مشخصی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد سیدمرتضی نبوی در حاشیه نمایشگاه قرآن و عترت در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: بنده نه عضو شورای متحد اصولگرایان هستم و نه در حزب مؤتلفه قرار دارم و سال‌ها است که تنها، عضو شورای مرکزی جامعه مهندسین هستم.

مدیر مسئول روزنامه رسالت با اشاره به آرایش سیاسی انتخابات آینده بیان کرد: صحبت درباره انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بسیار زود است، اما باید عنوان کرد که در حوزه اصولگرایی، دارای یک‌سری ایده‌آل‌ها هستیم که مهم‌ترین آنها این است که اصولگرایان زیر یک چتر واحد در انتخابات شرکت کنند و البته این امر نیز تا حد زیادی بعید است.

نبوی گفت: اصولگرایان نباید با معرفی کاندیداهای متعدد، مردم را سرگردان کنند و انتظار مردم این است که حداقل آرایش سیاسی انتخابات مجلس نهم، یکبار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری آینده تکرار شود.

وی تصریح کرد: در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شاهد رقابت دو طیف از اصولگرایان با یکدیگر بودیم و اگر در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری نیز این مسئله تکرار شود، می‌توان گفت حالت معقولی دارد و می‌توان امیدوار بود که اصولگرایان تنها دو کاندیدا را برای رقابت با یکدیگر، از دل جریان اصولگرایی معرفی کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین یادآور شد: بدترین اتفاقی که در انتخابات آینده نیز ممکن است رخ دهد، این است که جریان اصولگرایی کاندیداهای متعددی را برای حضور در میدان رقابت معرفی کند که این امر قطعا سبب شکسته شدن آرای مردم می‌شود.

نبوی با اشاره به وضعیت اصلاح‌طلبان در رقابت سیاسی آینده اظهار کرد: اینکه اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده شرکت کنند یا نه، به خودشان مربوط است، اما آنچه که در حال حاضر از این جریان می‌توان برداشت کرد، این است که سامان مشخصی ندارند.

وی گفت: اصلاح‌طلبان را باید به دو دسته تقسیم کرد، یک گروه، چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبی هستند که همچنان خارج از ساختار و چارچوب‌های نظام قرار دارند و یک گروه نیز چهره‌های بینابین اصلاح‌طلبان هستند که مرز خود با فتنه 88 را هنوز مشخص نکرده‌اند و نمی‌توان در صحنه شفاف سیاست ایران، با ابهام وارد شد.

نبوی یادآور شد: مردم تحمل ندارند که افرادی که خارج از ساختارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، در درون ساختار به رقابت بپردازند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به وضعیت سوریه تصریح کرد: اعتقادات و تجربه به ما می‌گوید که به فضل الهی و به کوری چشم دشمنان نظام اسلامی، به زودی جهان اسلام بعد از پیروزی‌های لبنان و غزه، پیروزی سوم خود را در سوریه جشن می‌گیرد و سوریه از این آزمایش سخت، با موفقیت عبور می‌کند.

نبوی با اشاره به تحریم‌های اخیر نیز بیان کرد: در این زمینه نیز ایران اسلامی دارای تجارب بسیار زیادی است و از این تحریم‌ها سکویی برای پیشرفت می‌سازیم و با همت تمام مسئولان و مردم، چرخ‌های اقتصاد مقاومتی را که مدنظر مقام معظم رهبری نیز است، به حرکت درمی‌آوریم.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول