اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک فعال سیاسی اصلاح طلب خراسان شمالی:

مهدی شهریاری نامزد مورد حمایت اصلاح طلبان خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب خراسان شمالی گفت: محمدمهدی شهریاری نماینده کنونی حوزه انتخابیه بجنورد به عنوان تنها نامزد نهمین انتخابات مجلس، از سوی اصلاح طلبان استان حمایت می‌شود.

مهدی شهریاری نامزد مورد حمایت اصلاح طلبان خراسان شمالی

قربانعلی سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: در خصوص فرد دوم در این حوزه انتخابیه با عنایت به اینکه ما در بین اعضای ستادی و طرفداران سایر کاندیداها حامیانی داریم، به احترام آنان از اعلام نفر دوم خودداری می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج نیز کاندیدای اصلاح طلبان، هادی شوشتری و حجت‌الاسلام محمدباقر ذاکری است که با توافق انجام شده، تا زمان رای گیری یکی در عرصه رقابت‌های انتخاباتی باقی مانده و اصلاح طلبان به این نامزد رای خواهند داد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص حوزه‌های انتخابیه اسفراین و شیروان هم گفت: ما از تمام اصلاح طلبان در این حوزه‌های انتخابیه دعوت کرده تا در پای صندوق‌های رای حاضر شده و از میان کاندیداها فردی که از بقیه برای حوزه انتخابیه و کشور مفید بوده، رای بدهند.

وی اضافه کرد: اصلاح طلبان از هیچ کوششی برای بر هم زدن آرای احتمالاً سازماندهی و مهندسی شده دریغ نکرده ولو که فرد مورد تایید قطعی آنان نباشد، چون برای حضور در انتخابات تکلیف همه ما را وصیت نامه سیاسی و الهی امام خمینی (ره) مشخص کرده است.

نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان شمالی هم‌زمان با کشور در 12 اسفند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول