اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جامعه وعاظ تهران:

اصلاح‏طلبانی که تیشه به ریشه انقلاب زدند به درد مجلس نمی‏خورند

خبرگزاری فارس: عضو جامعه وعاظ تهران تأکید کرد: افرادی که در دوران اصلاحات تیشه به ریشه انقلاب زدند، به درد نظام و مجلس شورای اسلامی نمی‏خورند.

اصلاح‏طلبانی که تیشه به ریشه انقلاب زدند به درد مجلس نمی‏خورند

حجت‏الاسلام علی دقایقی در حاشیه گردهمایی بزرگ مازندرانی‏ها و گلستانی‏های مقیم استان سمنان در ستاد "جواد خسروی"، کاندیدای اصولگرایان سمنان در میدان سعدی این شهر که طی آن شمار زیادی از مردم استان‏های مازندران و گلستان از کاندیدای اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم اعلام حمایت کردند، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: مردم ایران اسلامی باید هم‌چون گذشته با ورود به صحنه بکوشند تا نماینده‏ای ولایت‏مدار، انقلابی، کار کشته و آماده برای خدمت در راه نظام و انقلاب اسلامی را انتخاب کنند.

دقایقی اضافه کرد: نماینده مجلس باید خود را وقف مردم بداند و در راه خدمت به جامعه همواره تلاش کند.

وی خاطرنشان کرد: نماینده‏ای که وارد مجلس می‏شود، باید دردها را بداند، از مردم و برای مردم باشد، در راستای ریشه‏کنی فقر و فساد عزمی جدی داشته باشد و به ترقی و پیشرفت کشور و توسعه اقتصادی و غیر اقتصادی ایران اسلامی بیاندیشد.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی هم‌چنین اضافه کرد: مردم باید مواظب باشند تا نماینده‏ای را انتخاب کنند که تفکر ولایت‏مدارانه داشته باشند و به چیز دیگری دل نبندد.

دقایقی گفت: نماینده انتخابی مردم نباید در مقابل ولایت‌فقیه و رهبری اما و اگر بیاورد و زبان‏درازی کند، دو پهلو سخن بگوید و در برابر ولایت ادعایی داشته باشد.

وی افزود: نماینده‏ای که مردم انتخاب می‏کنند باید از بطن جامعه و قشرهای ضعیف جامعه انتخاب شود و در اصولگرایی و خط ولایت پایدار باشد و استوار نیز بماند.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز نماینده‏ای می‏خواهیم که ولایت‏مدار باشد و درد مردم را بفهمد و عمارگونه حرف بزند و عمل کند و در خط اسلام و انقلاب حتی لحظه‏ای به کج‏روی نگرائیده باشد.

دقایقی اضافه کرد: نباید به دنبال کسانی بود که در راستای نفی ارزش‏های دینی در هشت سال دوران اصلاحات بودند و در آن زمان و پس از آن با این قبیل اعتقادات تیشه به ریشه عقاید انقلابی زدند، همه باید توجه داشته باشند که این دست افراد به درد نظام نمی‏خورند.

وی تصریح کرد: کسانی که به دنبال تضعیف ستون خیمه نظام اسلامی و مخدوش کردن اصل ولایت‌فقیه بودند، به هیچ وجه به درد مجلس شورای اسلامی نمی‏خورند.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی تأکید کرد: متأسفانه در طول دوران انقلاب اسلامی برخی آقایان به خصوص در مجلس ششم وجود داشتند که در برابر رهبری قد علم کردند، با سخنان خود مقابل ولایت ایستادند، تحصن کردند و مردم را به سوی نافرمانی مدنی سوق دادند و بدیهی است که این شکل نفرات به کار مجلس نمی‏آیند.

دقایقی اضافه کرد: نماینده مجلس شورای اسلامی باید مطیع امر ولایت، از مردم و برای مردم و انقلابی باشد و با توجه به شناختی که از "جواد خسروی" نماینده مشترک اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی داریم، این مرد چنان شخصیتی دارد.

وی خاطرنشان کرد: خسروی نیازی به معرفی ندارد و همین که 68 ماه در جبهه حضور داشته است و در عملیات مرصاد جان‏فشانی‏ها کرده و در راستای عمرانی و آبادانی منطقه همواره کوشیده، برای مردم کافی است که او را انتخاب کنند.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی هم‌چنین اضافه کرد: قلب‏ها به دست خداست و امیدواریم مردم به اذن خداوند متعال با دادن رأی قاطع خود به این مرد ولایت‏مدار، در حقیقت بیعتی مجدد با ولایت و شهدا داشته باشند و در صراط مستقیم قدم بگذارند.

دقایقی گفت: مردم ولایت‏مدار و ارزشی شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر به امید حضرت حق در روز 12 اسفند با حضور در پای صندوق‏های اخذ رأی، با انتخاب قاطع خود خسروی را وارد مجلس شورای اسلامی خواهند کرد و این اقدام در حقیقت بیعت با ارزش‏های دینی و قدم گذاشتن در خط ایثار و شهادت و به نوعی حمایت از ارزش‏هاست.

به گزارش فارس، در حوزه انتخابیه شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر یک نفر راهی مجلس شورای اسلامی خواهد شد و "جواد خسروی" مورد تأیید جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری برای انتخابات مجلس نهم قرار گرفته است.

براساس نظرسنجی‏های رسمی انجام شده در این حوزه انتخابیه، رقیب اصلی خسروی در بررسی‏ها، "مصطفی کواکبیان" نماینده فعلی مردم این منطقه در مجلس بوده که از زمره اصلاح‏طلبان و دبیرکل حزب مردم‏سالاری است.

انتهای پیام/آ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول