اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مناظره کاندیداهای اصلاح‌طلب و اصولگرا در یزد

وزیری‌هامانه: ‌حمایت اصلاح‌طلبان از خودم را تکذیب می‌کنم

خبرگزاری فارس: کاندیدای اصلاح‌طلب حوزه یزد و صدوق در نهمین دوره انتخابات مجلس گفت: وابسته به هیچ گروه و حزبی نیستم و از اعلام حمایت اصلاح‌طلبان از خود بی‌اطلاعم.

وزیری‌هامانه: ‌حمایت اصلاح‌طلبان از خودم را تکذیب می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سیدکاظم وزیری هامانه بعد از ظهر امروز در مناظره با محمدصالح جوکار، کاندیدای اصولگرای یزد اظهار داشت: من فردی با تحصیلات فنی و مدیریت فنی هستم و گرایش سیاسی ندارم.

وی افزود: امروز مشکل کشور مشکل اقتصاد و حل مسائل پیچیده کشور است و سیاست مشکل و مسئله اصلی کشور نیست.

وزیری هامانه عنوان کرد: اینکه ما مرز را اینقدر تنگ کنیم که فردی اصلاح‌طلب است یا اصولگرا، منطقی نیست به نظر من هرکس امروز در انتخابات شرکت می‌کند، یعنی ولایت و قانون اساسی را قبول دارد و من آن فرد را انقلابی و طرفدار انقلاب می‌دانم و هرکس با این دید به من رای دهد، دستش را می‌بوسم.

وی خاطرنشان کرد: من به هیچ حزب و گروهی وابسته نیستم و در سایت‌ها بدون اینکه من اطلاع داشته باشم، از من حمایت کرده‌اند و تنها جایی که رسما و با مذاکره از من حمایت کرده، خانه کارگر یزد بوده است.

وزیری هامانه تصریح کرد: هیچ حزب و گروهی به جز خانه کارگر با من مذاکره نکرده و ممکن است برخی گروه‌ها از من حمایت غیررسمی کرده باشند که از آن بی‌اطلاعم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: اقتصاد کشور با کمال تاسف به نفت بستگی دارد، نفت در وضعیت خوبی نیست، اگر مشکل صنعت نفت حل شود، مشکل کشور، صنعت، دانشگاه و همه مشکلات دیگر رفع خواهد شد.

وزیر اسبق نفت بیان کرد: البته به شرطی مشکلات حل می‌شود که بودجه متناسب با نیازهای هر بخش تقسیم و بودجه‌ها به جای خودش خرج شود.

وزیری هامانه خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات باید قانون‌گرایی حاکم باشد نه اینکه هر طور دلشان می‌خواهد بودجه صنعت نفت را به عنوان یارانه به مردم بپردازند.

وی در واکنش به سخنان جوکار در مورد ضعف جایگاه صنعت نفت کشور بیان کرد: اگر صنعت نفت با مشکل روبه‌روست به خاطر این است که جایگاه آن را نفهمیده‌ایم. صنعت نفتی که در هشت سال،‌ هشت وزیر یا سرپرست وزارتخانه عوض کرد، جای توقع بیشتری از آن نیست.

وزیری هامانه اظهار داشت: با چنین شرایطی چطور می‌توان انتظار داشت که صنعت نفت رشد و شکوفایی داشته باشد.

وی تصریح کرد: صنعت نفت باید به دست صنعتگر نفت اداره شود تا آن وقت ببینیم که آیا شکوفا می‌شود یا خیر.

وزیری هامانه تاکید کرد: باید ببینیم در آن دوره‌هایی که مدیریت تثبیت شده بود، این صنعت چطور اداره شده است حتی در زمان جنگ یک روز هم صادرات نفت قطع نشد و بعد از جنگ هم نیازهای مردم تامین شد.

وی خاطرنشان کرد: پتروشیمی در پیروزی انقلاب 800 تن تولید داشته اما امروز 64 میلیون تن تولید دارد.

وی تاکید کرد: صنعت نفت صنعت پویایی است و کار خودش را بلد است ولی باید اجازه بدهند که خودش، خودش را اداره کند و متخصص این صنعت در راس آن باشد نه اینکه سرپرست سازمان ورزش را سرپرست وزارت نفت کنند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنم در صورت ورود به مجلس، همه یا اغلب کارهای خود را در امر تخصصی خودم که همان صنعت نفت است، متمرکز کنم.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول