اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

‌اصلاح‌طلبان برای همیشه از چشم مردم افتاده‌اند / انتخابات مجلس مصاف بین جبهه اسلام و جبهه کفر است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: انتخابات پیش رو صحنه مبارزه با مستکبران و جهاد با زورگویان و نظام سلطه است.

‌اصلاح‌طلبان برای همیشه از چشم مردم افتاده‌اند / انتخابات مجلس مصاف بین جبهه اسلام و جبهه کفر است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان سردار عبدالرضا آزادی عصر امروز در همایش فصلی هیئت امنا، ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های سپاه‌ پاسداران ناحیه همدان، با تأکید بر لزوم تبعیت از رهبری در هر زمان و بهره‌گیری از رهنمودهای ایشان در هر برهه‌ای، اظهار کرد: در این صورت در حرکت عمومی انقلاب اسلامی می‌توانیم ایفای نقش کنیم و پیش‌ برنده اهداف انقلاب باشیم.

وی بیان کرد: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی باید تکلیف خود را بدانیم که در این زمینه بدون شک مهمترین دغدغه رهبری حضور حداکثری است که امری مصون‌ساز و بیمه‌کننده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه انتخابات پیش رو مصاف بین جبهه اسلام و جبهه کفر است، عنوان کرد: امروز دنیا در یک پیچ تاریخی قرار دارد که بر اساس آن مناسبات بین دنیای اسلام و مستضعفین و مستکبران در حال تغییر است.

وی با بیان اینکه در طول یک سال اخیر چهار طاغوت منطقه سرنگون شده و پایگاه‌های امریکا در این کشورها متزلزل شده است، افزود: این تغییر اوضاع و شرایط در منطقه نشان از آن دارد که دیگر اراده غربی‌ها تعیین کننده نیست چون کمیت آنها لنگ می‌زند و در وضعیت بد اقتصادی بسر می‌برند.

سردار آزادی با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه با تأسی از انقلاب اسلامی ایران و تأسی از قانون اساسی کشور ما توسط کشورهای مسلمان، تصریح کرد: در چنین شرایطی غربی‌ها توان خود را معطوف کرده‌اند که با تحریم، تهدید و فشارها عظمت نظام اسلامی و انقلاب را از چشم ما بیندازد و ایران را پای میز مذاکره بنشاند که در این زمینه مذاکره از نگاه آنان به معنای تسلیم ایران تلقی می‌شود.

وی افزود: دشمن با تهدیدها و تحریم‌ها درصدد است که ایران دست از حمایت از اسلام‌خواهی و حمایت از مظلومان بردارد و بر این اساس پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند یا اگر حاضر شدند به کسانی رأی بدهند که آرمان‌خواه، عدالت‌طلب و ولایتمدار نباشند و از تشر امریکا بترسد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه امروز دست امریکا به سوی کشور ما دراز است و محتاج ما شده، گفت: امریکایی‌ها تهدید به تحریم نفت ایران کردند که ایران با درایت پیشدستی کرد و شیر نفت را بر روی آنها بست که این نشان از تدبیر رهبری دارد.

وی با بیان اینکه هدف راهبردی امریکا در اصل تسلیم جمهوری اسلامی ایران است، افزود: نگاه آنها به داخل کشور است تا بر اساس تحریم‌ها از حضور در انتخابات عقب بکشیم در حالی که این ملت به واقع در راهپیمایی 22 بهمن گام نخست را برداشتند و این مسیر را در انتخابات مجلس نهم بارورتر و باشکوه‌تر خواهد کرد.

سردار آزادی با اشاره به برگزاری نشست‌های روشنگری در بسیج استان همدان گفت: بر اساس این نشست‌ها بسیجیان مواضع صریح رهبری را برای حضور حداکثری برای اقشار مختلف تبیین کردید چرا که انتخابات پیش رو صحنه مبارزه با مستکبران و جهاد با زورگویان و نظام سلطه است.

وی ابراز کرد: در انتخابات پیش رو برای نخستین بار تمامی ضد انقلاب، منافقان، فتنه‌گران، اصلاح‌طلبان و منافقان دست به دست امریکا داده‌اند تا انتخابات را تحریم کنند و بر این مبنا نیز افرادشان بدون تابلو در انتخابات شرکت کردند که باید به آنها گفت چرا لیدر شما کاسه گدایی را در دربار اجنبی باز می‌کند تا وطن‌فروشی کند؟

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: این افراد کسانی هستند که در هشت سال دوره اصلاحات دنبال نظام سکولار بوده و هنجارشکنی و اختلاط هر چه بیشتر دختر و پسر را در جامه رواج دادند و داعیه زنده بودن دارند در حالیکه باید به آنها گفت شما خیلی وقت است که مرده‌اید و از چشم مردم افتاده‌اید.

وی یادآور شد: منافقان، جریان انحرافی و فتنه از روزی که به عاشورای حسین(ع)، ولایت فقیه و روز قدس توهین کردند، مردند و حیاتی ندارند و حال در صدد تحریم انتخابات برآمدند.

سردار آزادی با بیان اینکه قریب به 3 هزار نشست روشنگری در جای جای استان توسط بسیج استان برگزار شده است، افزود: پس از دعوت و روشنگری برای حضور حداکثری، مرحله دوم و مورد توجه مقام معظم رهبری، انتخاب اصلح است چرا که نمایندگان باید در شأن ملت انقلابی ‌و خدمتگزاری باشد.

وی در ارتباط با نحوه تشخیص کاندیدای اصلح نیز گفت: بنابر فرموده مقام معظم رهبری و معیارهای بیان شده توسط ایشان، باید امتیازبندی کنیم که افراد از نظر معیارها چه نمره‌ای اخذ می‌کنند تا بر اساس نمره نهایی آنها عمل کرده و رأی دهیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه باید به ندای رهبر لبیک گفت، ادامه داد: رهبر در عرصه کنونی برای حضور حداکثری در انتخابات، ندای "هل من ناصر..." سر داده است که همه ما بر اساس ولایت‌پذیری باید به این ندا لبیک گوییم.

‌سردار آزادی در پایان سخنانش واکنش نمایندگان در زمان فتنه، ولخرجی‌های افراطی در تبلیغات انتخاباتی و تخریب دیگری به جای اثبات خود را از جمله موارد ناکارآمدی نمایندگان قلمداد کرد و افزود: در این زمینه نیز باید با بینش و بصیرت عمل کرد و فرد اصلح را برگزید.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول