اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده اصلاح‌طلب مجلس:

قهر و تحریم در دستور کار اصلاح‌طلبان نیست

خبرگزاری فارس: نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی گفت: قهر و تحریم در دستور کار اصلاح‌طلبان نیست.

قهر و تحریم در دستور کار اصلاح‌طلبان نیست

سعدالله نصیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان به هیچ وجه انتخابات را تحریم نکرده و در دستور کار خود این موضوع را ندارند.

وی با بیان اینکه هیچ کدام از جریان‌های اصلاح‌طلب و به هیچ وجه انتخابات را تحریم نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: تندروها، معتدل‌ها و میانه‌روهای اصلاح‌طلب نه تنها انتخابات را تحریم نمی‌کنند، بلکه ملت را برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رای تشویق کرده و خود نیز در انتخابات حضور می‌یابند.

نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتخابات مربوط به نظام است، افزود: اصلاح‌طلبان به برخی از تصمیمات دولت معترض هستند.

وی با بیان اینکه برخی تصمیمات دولت موجب بروز بیکاری و تورم در جامعه می‌شود، افزود: انقلاب اسلامی یادگار شهدا و بزرگان انقلاب اسلامی است.

نصیری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یادگار امام خمینی (ره) و پس از آن مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: گروه‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا مشکلی با اصل نظام ندارند.

وی با بیان اینکه حمایت‌های لازم از نظام از سوی اصلاح‌طلبان انجام می‌شود، یادآور شد: قهر و تحریم انتخابات در دستور کار اصلاح‌طلبان نیست.

انتهای پیام/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول