اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی-2:

برخی اصلاح‌طلبان با تغییر چهره به عرصه انتخابات آمده‌اند

خبرگزاری فارس: قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: برخی از اصلاح‌طلبان قیافه خود را عوض کردند و به اسم اصولگرای اصلاح‌طلب به صحنه آمدند.

برخی اصلاح‌طلبان با تغییر چهره به عرصه انتخابات آمده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم اسدالله بادامچیان پنجشنبه شب در نشست نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی که از سوی مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری، کانون فرهنگی اسلامی بانوان استان و کانون نویسندگان قم در مجتمع فرهنگی طلوع مهر برگزار شد، با اشاره به اتفاقات کشور بحرین گفت: با توجه به اینکه بحرین به پایگاه نظامی غرب تبدیل شده است اگر یک حکومت شیعی در این کشور حاکم شود چیزی برای مستکبران باقی نخواهد گذاشت.

وی همچنین با اشاره به قدرت حزب‌الله لبنان اظهار داشت: امروز حزب‌الله و حماس به قدرتی تبدیل شده‌اند که اسراییل را بیچاره‌ کرده‌اند.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه آمریکا در حال حاضر در منطقه حضور دارد و به جای اینکه حرف بزند کشتار می‌کند، یادآور شد: آمریکایی‌ها برای اینکه یک نفر را بکشند یک روستا را بمباران می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیداری ملت ما به دنیای غرب نیز رسیده است، خاطر نشان کرد: ملت‌های غربی امروز شعار فرهنگی سر می‌دهند و می‌گویند چرا یک درصد به ما 99 درصد حکومت می‌کنند.

بادامچیان تصریح کرد: ملت کشورهای غربی امروز خواهان جمهوری و مردم‌سالاری دینی هستند و می‌خواهند خودشان سرنوشت کشورشان را رفع کنند نه مردان پشت سر خاکستری این کار را انجام دهند.

وی با اشاره به فراگیری بحران اقتصادی در اروپا، ورشکستگی برخی از این کشورها را مورد توجه قرار داد و گفت: در چنین موقعیتی آمریکایی‌ها در صدد هستند بحران را به داخل ایران بکشانند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی راه‌های ورود بحران به داخل ایران توسط دشمنان را تشریح کرد و اظهار داشت: ابتدا آنها سعی کردند میرحسین موسوی را سر کار بیاورند که موفق نشدند سپس به فتنه پرداختند زیرا فکر کردند انقلاب ایران از این انقلاب‌های رنگی است که به سادگی بتوانند آن را سرنگون کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز به دنبال برآوردن مقاصد خود هستند، ابراز داشت: آنها به دنبال برپایی مجلسی تابع جریان انحرافی یا تابع برخی از جریان‌های غیر صحیح مثل اصلاح‌طلبان هستند.

بادامچیان با بیان اینکه تاکنون اصلاح‌طلبان نتوانستند لیستی ارائه دهند،خاطر نشان کرد: برخی از اصلاح‌طلبان نه به نام اصلاح‌طلب بلکه به نام آدم‌های منفرد در عرصه انتخابات حضور پیدا کردند و برخی دیگر نیز قیافه خود را عوض کردند و به اسم اصولگرای اصلاح‌طلب به صحنه آمدند، برخی از اصلاح‌طلبان با تغییر چهره به عرصه انتخابات آمده‌اند.

وی با بیان اینکه جریان انحرافی نیز در این مدت سعی داشت مجلس را در اختیار بگیرد، اظهار داشت: در این مدت دست جریان انحرافی رو شد و همه چیز آشکار شد و اکنون آنها هم دچار بن‌بست شده‌اند.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: جریان انحرافی می‌خواست 150 نماینده به مجلس بفرستد و می‌خواست برای هر یک از این افراد یک میلیارد تومان هزینه کند.

وی با بیان اینکه جریان انحرافی تصور می‌کرد با ورود این تعداد نماینده به مجلس دیگر ولایت نمی‌تواند این‌ها را اداره کند، تصریح کرد: جریان انحرافی برای حضور در انتخابات نقشه جدی کشیده بود.

بادامچیان تاکید کرد: امروز به برکت مقام معظم رهبری و هوشیاری مراجع و روحانیت آن مسائل کمرنگ شده است و  موجب رقابت بین اصولگرایان شده است که در دو یا سه جریانشان با هم در حال رقابت هستند.

وی با بیان اینکه باید خط وحدت بین امت و ولایت را در رابطه با روحانیت شکل بدهیم، یادآور شد: اگر این شکل بگیرد و مجلس اکثریتش کسانی بشوند که در خط فقاهت، ولایت، روحانیت مبارز و متعهدند، بسیاری از مشکلات ما حل می‌شود و نقشه آمریکا به بن‌بست می‌خورد.

بادامچیان در ادامه با تاکید بر حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات 12 اسفند بیان داشت: اگر حضور پرشور مردم را شاهد باشیم نقشه‌های دشمنان به بن‌بست خواهد ‌رسید و تحریم‌ها کمرنگ می‌شود و باعث امیدواری حرکت بیداری اسلامی در منطقه می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر انتخابات سرد برگزار شود، آمریکا و سایر مستکبران را تهییج کردیم که تحریم‌های علیه ما را بیشتر کنند و سرکوب بیشتری به مردان، زنان، بچه‌های بحرین، فلسطین و... بزنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در موقعیت حساس کنونی باید به رهنمود‌های مقام معظم رهبری به صورت جدی عمل کنیم، خاطر نشان کرد: باید روز انتخابات روز حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای شود.

وی در خصوص ارائه لیست توسط جبهه متحد اصولگرایان گفت: آنچه جامعتین اعلام کنند برای ما راهگشاست.

بادامچیان با اشاره به لیست‌های ارائه شده تاکید کرد: هنوز اعلام نظر قطعی نشده است و فهرست‌های اعلامی هنوز در حال تکامل است.

وی حضور نمایندگانی قوی، متدین، سالم و امتحان پس داده را برای حضور در مجلس مهم خواند.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول