اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

تنزل جایگاه اردبیل در مسکن مهر

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اردبیل در اجرای پروژه‌های مسکن مهر در سال‌های گذشته جزو سه استان برتر بود که با تنزل جایگاه هم اکنون جزو 10 استان اول کشور است.

تنزل جایگاه اردبیل در مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابوالفضل صومعه‌لو صبح امروز در جریان بازدید از مسکن مهر نمین اظهار داشت: بیشترین امتیاز و نگاه‌های خودمان در ارزیابی را به مسئله تامین زیرساخت‌ها و تکمیل و افتتاح پروژه‌ها اختصاص دادیم.

مدیرعامل امور ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی افزود: از 100 نمره ارزیابی وزارت راه و شهرسازی 60 نمره برای استان‌ها در ارزشیابی نهایی مربوط به تحویل واحدها، دفترچه اقساط و صورت مجلس تفکیکی است و 20 نمره نیز مربوط به پرداخت تسهیلات بانکی و همکاری بانک‌های عامل است.

این مسئول بیان داشت: 22 نمره از این بین مربوط به تحویل خانه و دفترچه اقساط، 17 نمره مربوط به صدور صورت جلسه تکمیلی و اسناد اعیانی، 20 نمره افتتاح‌هاست که در مجموع حدود 60 درصد نمره ارزیابی ما را شامل می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی از عزم و اراده وزارت نیرو برای تامین اعتبار و امکانات در کمک و یاری از مسکن مهر خبر داد و گفت: مدیران ما بیشتر از آنکه به فکر تامین پول باشند باید مدیریت زمان را در نظر بگیرند چراکه فرصت کار بسیار اندک و محدود است.

وی ادامه داد: در هیچ دوره‌ای شاهد نبودیم دولت دیناری به آماده‌سازی مسکن کمک کند در حالی که دولت خدمتگزار نهم و دهم به ویژه در سه سال اخیر بیش از هزار میلیارد تومان به عنوان یارانه مسکن به زیرساخت‌ها اختصاص داده است.

صومعه‌لو یادآور شد: از این محل به استان‌ها کمک‌های متعددی را انجام دادیم که در این سفر نیز 1.5 میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر در استان اردبیل اختصاص می‌دهیم.

مدیرعامل امور ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی بار دیگر جدیت در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را خاطرنشان کرد و گفت: مسئولان استان‌ها باید از هم اکنون برای افتتاح پروژه‌ها زمان‌بندی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان اظهار داشت: یکی از ضعف‌‌های دولت نهم در حوزه مسکن بحث بلند مرتبه‌سازی در شهرهای کوچک بود که به هیچ وجه جواب نداده و به طوری که از این کار اجتناب کردیم چراکه فرهنگ و آداب و رسوم مردم در شهرهای کوچک ایجاب نمی‌کند واحدهای مسکونی با یک یا دو طبقه بیشتر احداث شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول