اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد

اعتکاف 150 نفر از برادران ملایری در دهه آخر ماه رمضان

خبرگزاری فارس: مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از اعتکاف بیش از 150 نفر از برادران در دهه آخر ماه رمضان در مسجد جامع این شهر خبر داد.

اعتکاف 150 نفر از برادران ملایری در دهه آخر ماه رمضان

حجت‌الاسلام داود عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور اعتکاف ماه رمضان نیز در ملایر در حال برگزاری است، اظهار داشت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته اعتکاف ماه مبارک رمضان از سوی جوانان ملایری با استقبال خوبی همراه بود.

وی ادامه داد: ثبت‌نام معتکفین در بخش خواهران در ملایر از 11 مرداد ماه شروع شد و تا 17 مرداد ماه ادامه داشت که بیش از 400 نفر در این مراسم معنوی شرکت کردند و در مسجد جامع شهر ملایر معتکف شدند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر تصریح کرد: همچنین ثبت‌نام معتکفین در بخش برادران نیز با استقبال خوبی همراه بود و همزمان با 25 ماه رمضان به مدت سه روز بیش از 150 نفر از برادران ملایری که بیشتر آنها جوانان و نوجوانان هستند در مسجد جامع ملایر معتکف شدند.

وی اظهار داشت: جمعاً 600 نفر از خواهران و برادران در ماه رمضان معتکف شدند.

عباسی برنامه‌های انجام شده در ماه رمضان امسال را شامل اعزام مبلغان به مناطق مختلف شهرستان، برگزاری کلاس‌های قرآن و احکام و برگزاری مراسم معنوی اعتکاف، دعوت از سخنرانان برجسته کشوری و احیای شب‌های قدر در مساجد، حسینیه‌ها و تکایای شهر، طرح ختم قرآن و... برشمرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول