اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی:

83 درصد واحدهای مسکونی اردبیل با دوام هستند

خبرگزاری فارس: معاون وزیر در امور ساختمان و مسکن راه و شهرسازی گفت: 83 درصد واحدهای مسکونی استان اردبیل با مصالح بادوام احداث شده، حدود 14 درصد نیمه مقاوم و کمتر از سه درصد بی دوام هستند.

83 درصد واحدهای مسکونی اردبیل با دوام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابوالفضل صومعه‌لو صبح امروز در جریان بازدید از مسکن مهر پیله‌سحران اردبیل اظهار داشت: 69 درصد واحدهای مسکونی اردبیل ملکی، 22 درصد استیجاری و مابقی نیز سایر است که انتظار می‌رود تا پایان دولت دهم این شاخص به 80 درصد در حوزه ملکی برسد.

صومعه‌لو در خصوص برنامه تولید مسکن مهر در سال 91 ابراز داشت: برنامه امسال ما در این استان 43 هزار واحد مسکن است که همه آنها از مرحله صدور پروانه گذشته است.

وی ادامه داد: از این بین 33 هزار واحد در مرحله سقف، 30 هزار واحد در مرحله سفت‌کاری و 21 هزار واحد نیز در مرحله نازک‌کاری است.

مدیرعامل امور ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی مبلغ تسهیلات پرداخت شده را برای احداث واحدهای مسکونی مهر در سطح استان اردبیل 645 میلیارد ریال اعلام کرد.

این مسئول یادآور شد: در بحث زیرساخت‌ها اعم از انشعابات آب، برق و گاز 559 هزار واحد انشعاب گاز مسکن مهر تحویل داده شده و حدود 603 هزار واحد انشعاب برق و 612 هزار واحد نیز انشعاب آب و 276 هزار واحد نیز از انشعاب فاضلاب برخوردار شدند.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: در استان اردبیل نیز تعداد انشعاب گاز مسکن مهر 10 هزار واحد، برق 11 هزار واحد، آب 11 هزار واحد و انشعاب فاضلاب نیز 5 هزار واحد بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صومعه‌لو به پرداختی‌های متعدد وزارت راه و شهرسازی در دو سال اخیر در خصوص تامین زیرساخت‌ها اشاره کرد و گفت: در سفر متعدد وزیر راه و شهرسازی برای تامین آب، برق، گاز و فاضلاب از محل یارانه مسکن مهر بیش از 10 میلیارد  تومان به استان اردبیل پرداختی داشته‌ایم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول