اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان:

60 درصد واحد‌‌های صنعتی اصفهان در شرکت شهرک‌‌ها مستقر است

خبرگزاری فارس: معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: حدود 60 درصد از واحد‌های صنعتی استان اصفهان در شرکت شهرک‌ها مستقر است که در این بین دو شهرک محمود‌آباد و دولت‌آباد به دلیل وجود مالکیت خصوصی زیر پوشش قرار ندارند.

60 درصد واحد‌‌های صنعتی اصفهان در شرکت شهرک‌‌ها مستقر است

محمد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: یکی از مزیت‌های قرار گرفتن واحدهای صنعتی در شرکت شهرک‌های صنعتی، برخورداری از خدماتی مانند آب، گاز و جاده از طرف شرکت است که این موضوع برای واحدهای مستقل وجود ندارد و هزینه‌های گروه اخیر به صورت شخصی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون قرارداد واگذاری زمین برای احداث 7 هزار کارخانه در شهرک‌های صنعتی امضا شده است، تصریح کرد: این آمار، تا اسفندماه سال 90، نشان دهنده فعالیت خوب شرکت شهرک‌های صنعتی در انعقاد چنین قراردادهایی است.

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان بیان کرد: از این 7 هزار واحد صنعتی، تعداد 3 هزار واحد آن فعال است.

*تفاهم‌نامه احداث شهرک طلا نوشته شد

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با اشاره به لزوم ایجاد یک شهرک اختصاصی تولید طلا در اصفهان که نیاز آن از حدود 20 سال پیش احساس شده بود، تصریح کرد: در طی هشت ماه اخیر بالاخره تفاهم‌نامه ایجاد این شهرک بین شرکت شهرک‌های صنعتی، اتحادیه طلا و بخش خصوصی نوشته شده است.

وی با اشاره به اینکه احداث شهرک اختصاصی تولید طلا از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، تاکید کرد: مقوله‌هایی مانند دوری و نزدیکی به شهر، مسائل امنیتی و سایر موارد باید به شدت مورد توجه قرار بگیرد.

جعفری ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در احداث شهرک اختصاصی طلا وجود داشت نبود زمین دولتی مناسب برای احداث بود که البته برای رفع این مشکل از بخش خصوصی استفاده می‌شود و یکی از شرایط ورود بخش خصوصی نیز ارائه امکانات و تضمین‌های لازم است.

وی تصریح کرد: قرار است در آینده کمیته ویژه سرمایه‌گذاری برای مطالعات، طراحی و هم‌چنین تعیین شرایط واگذاری واحدهای شهرک اختصاصی طلا به وجود آید.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول