اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارائه 15 غرفه صورت گرفت

گشایش نمایشگاه "تولیدات داخلی واحدهای صنعتی" در سیرجان

خبرگزاری فارس: نمایشگاه "تولیدات داخلی واحدهای صنعتی" و نمایشگاه هنری "تصویر خلاق" در سیرجان گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه "تولیدات داخلی واحدهای صنعتی" در سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، در سال تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی بعد از ظهر امروز نمایشگاه تولیدات داخلی واحدهای صنعتی و تولیدی در پارک شهید هادی سیرجان برگزار شد.

امام جمعه سیرجان در حاشیه آغار به کار این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با هدف شناساندن تولیدات صنعتی و تولید شهرک‌های صنعتی و منطقه ویژه و مجتمع سنگ‌آهن گل‌گهر به مردم دایر شده است.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی افزود: نمایشگاه مذکور برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری در حمایت از تولید ملی و مصرف تولیدات توسط مردم سیرجان برپا شده است.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت سیرجان هم در مراسم گشایش این نمایشگاه گفت: بیش از 170 واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان سیرجان داریم که 90 واحد آن به تولید مشغول هستند.

محمدرضا خواجویی بیان داشت: با توجه به نبود مکان مناسب امروز 15 غرفه از واحدهای صنعتی و تولیدی اعم از تولیدات سنگ‌آهن گل‌گهر و دانه‌بندی محصولات آن، صنایع غذایی، صنایع تولیدی مورد مصرف مردم اعم از دستمال کاغذی و روغن موتور، همچنین تولیدات استحکام ساختمان و سبک‌سازی مقاوم، وسایل برقی و الکتریکی در این نمایشگاه به صورت موقت به نمایش درآمده است.

 

*گشایش نمایشگاه تصویر خلاق در فرهنگسرای سیرجان

نمایشگاه آثار تابلو تایپوگرافی هنرمند خوشنویس و نقاش سیرجانی طاهره احمدی در نگارخانه راز فرهنگسرای سیرجان گشایش یافت.

این هنرمند در حاشیه گشایش نمایشگاه مذکور گفت: این نمایشگاه با 24 تابلو اثر تایپوگرافی با طراحی آرم "الله" به مناسبت ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر برپا شده است که به مدت یک هفته برای بازدید عموم دایر است.

احمدی ابراز داشت: تا به حال سه نمایشگاه خوشنویسی را برگزار کرده و این اثر هنری نخستین کار نمایشگاهی وی است که به شکل جدید تایپوگرافی و به صورت طراحی از آیات قرآن کریم خلق شده است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول