اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

مشکلی در توسعه الکترونیکی سلطانیه وجود ندارد

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: مشکلی در زمینه توسعه الکترونیکی شهر سلطانیه وجود ندارد.

مشکلی در توسعه الکترونیکی سلطانیه وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در ستاد دولت الکترونیک استان زنجان اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید همکاری لازم را در زمینه توسعه الکترونیک شهر سلطانیه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در زمینه توسعه الکترونیک شهر سلطانیه مشکلی وجود ندارد، افزود: شهر سلطانیه باید به عنوان الگویی نمونه در زمینه الکترونیک‌بودن معرفی شود.

استاندار زنجان تصریح کرد: باید با اقدامات لازم و همچنین همکاری دستگاه‌های اجرایی سلطانیه به الگوی الکترونیک تبدیل شود.

وی در ادامه با اشاره انتخاب هفت روستا برای انجام اقدامات الکترونیک به صورت ویژه در آنها افزود: از این تعداد یک روستا متعلق به شهر سلطانیه و بقیه مربوط به سایر فرمانداری‌های استان بود.

رئوفی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات الکترونیک انجام شده در استان زنجان افزود: تشکیل ستاد دولت الکترونیک ابتکاری نوین بوده و موجب ارتقای خدمات الکترونیک در سطح استان شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از امور می‌تواند در داخل استان برون‌سپاری شود، از دستگاه‌های اجرایی خواست اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

استاندار زنجان همچنین با اشاره به افزایش خدمات الکترونیک در استان زنجان افزود: در حال حاضر 630 خدمت الکترونیک در استان زنجان ارائه می‌شود که این عملکرد مطلوبی برای استان است.

همچنین در ادامه این جلسه معاون استاندار زنجان نیز گزارشی از مصوبات جلسه گذشته ستاد دولت الکترونیک ارائه کرده و به برخی از وظایف دستگاه‌های اجرایی در این زمینه اشاره کرد.

عباسی با مطلوب ارزیابی‌کردن خدمات الکترونیک ایجاد شده در استان افزود: هنوز هم خدمات الکترونیک کم است و باید در استان زنجان خدمات الکترونیک بیش از پیش افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول