اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فناوری اطلاعات استانداری زنجان:

توجه به خدمات الکترونیک در اولویت برنامه‌ها است

خبرگزاری فارس: مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری زنجان گفت: توجه به خدمات الکترونیک در اولویت برنامه‌های استان زنجان در سال جاری است.

توجه به خدمات الکترونیک در اولویت برنامه‌ها است

مرتضی شهامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نمایشگاه توانمندی شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و دومین گردهمایی علاقه‌داران فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان با هدف تبادل نظرات و اطلاعات برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه هم‌افزایی و همدلی و گفت‌وگو از جمله برنامه‌ها و اهداف برگزاری گردهمایی علاقه‌داران فناوری اطلاعات و ارتباطات در زنجان است، خاطر نشان کرد: امیدواریم در این گردهمایی نتایج خوبی را حاصل کرده و در آینده استفاده کنیم.

مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری زنجان با بیان اینکه در سال جاری نیز در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان زنجان برنامه‌ریزی‌های زیادی صورت گرفته است، اضافه کرد: برنامه ویژه امسال توجه به خدمات الکترونیک است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به امتیازی که دولت برای الکترونیکی شدن خدمات به ادارات و دستگاه‌های اجرایی داده است دستگاه‌ها در زمینه توسعه خدمات الکترونیکی راغب هستند، ادامه داد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان زنجان برخی از خدمات الکترونیکی را به دفاتر پیشخوان دولتی واگذار می‌کنند.

شهامی با بیان اینکه در سال گذشته حدود 500 خدمت معرفی شد که به صورت الکترونیکی در ادارات استان زنجان اجرا می شود، تصریح کرد: امسال نیز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته  خدماتی که الکترونیکی نبوده‌اند را در حد توان الکترونیکی می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه روند خدمت رسانی الکترونیکی به مردم استان را در سال جاری افزایش می‌دهیم، یادآور شد: مهم‌ترین هدف از این خدمات تسریع و تسهیل در خدمات رسانی به مردم است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول