اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دبیرخانه همایش ملی برون‎سپاری در شهرداری‎ها خبر داد

ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک ایده‌ای مدرن در مسیر تحقق شهر الکترونیک

خبرگزاری فارس: رئیس دبیرخانه همایش ملی برون‎سپاری در شهرداری‎ها در گرگان گفت: ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک ایده‌ای مدرن در مسیر تحقق شهر الکترونیک محسوب می‌شود.

ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک ایده‌ای مدرن در مسیر تحقق شهر الکترونیک

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان هادی نادری در حاشیه کارگاه تخصصی اداری مالی همایش ملی برون‌سپاری در شهرداری‌ها که در تالار همایش‌های مؤسسه فرهنگی میرداماد گرگان برگزار شد اظهار داشت: ایجاد شهر الکترونیک و به‌دنبال آن ورود خدمات مجازی به زندگی شهروندان علاوه بر آنکه از هدر رفتن زمان جلوگیری می‌کند سبب ارائه خدمات مطلوب در جامعه شهری نیز می‌شود.

وی تصریح کرد: شهر الکترونیک این امکان را برای ارائه‌کنندگان خدمات شهری و همچنین خدمات‌گیرندگان مهیا می‌کند تا آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن از بیشترین خدمات شهری و الزامات زندگی در یک کلانشهر توسعه‌یافته برخوردار شوند.

رئیس دبیرخانه همایش ملی برون‎سپاری در شهرداری‎ها در گرگان عنوان کرد: طرح ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک شهر به‌ صورت آزمایشی برای نخستین بار در سال 1386 در تهران و به ابتکار شهردار وقت اجرا شد.

نادری اضافه کرد: حوزه معاونت اداری، مالی شهرداری گرگان نیز با بررسی و مطالعه فراگیر طرح ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک نسبت به مستندسازی آن با همکاری گروهی از مشاوران خبره در امر فناوری اطلاعات و آی‎تی اقدام کرده، لذا این طرح امید تازه‌ای در شهروندان گرگانی به‌ منظور تسریع در رفع نیازهای شهری خود ایجاد خواهد کرد.

وی بیان داشت: با پیاده‎سازی طرح ترسیم شده در خصوص ایجاد دفاتر الکترونیک شهرداری در سطح شهر گرگان، علاوه بر کاهش میزان تردد و جابه‌جایی شهروندان در این شهر و به ‌دنبال آن محدود شدن پدیده زمان بر بوروکراسی اداری، به کاستن از آلودگی هوا و معضل ترافیک در شهر گرگان نیز کمک شایانی خواهد شد.

رئیس دبیرخانه همایش ملی برون‎سپاری در شهرداری‎ها در گرگان در خصوص خدمات قابل ارائه در دفاتر پیشخوان اشاره کرد و گفت: صدور انواع مجوزها و پروانه‎های ساختمانی، تخریب و نوسازی ساختمان، اعلام شروع به کار ساختمان، تغییر ناظر و محاسب، تغییر کاربری و تفکیک، تعمیرات اساسی و جزئی ساختمان، تمدید پروانه ساختمان، توسعه بنای ساختمان و احداث بنا از خدمات قابل ارائه در دفاتر پیشخوان است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول