اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال استان قم:

توسعه هندبال قم مهم‌ترین هدف برگزاری مسابقات لیگ است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: توسعه این رشته ورزشی و پشتوانه‌سازی برای آینده مهم‌ترین هدف برگزاری رقابت‌های لیگ هندبال در قم محسوب می‌شود.

توسعه هندبال قم مهم‌ترین هدف برگزاری مسابقات لیگ است

سیدعلیرضا طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: امسال نیز بر اساس برنامه‌های متنوعی که در تقویم هیئت هندبال استان قم گنجانده شده است، مسابقات لیگ هندبال دختران و پسران در قم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه لیگ‌های هندبال در رده سنی نوجوانان در هر دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شوند تصریح کرد: در هر دو بخش یکی از هیئت‌های فعال هندبال کشور هستیم که توانسته‌ایم بانوان و آقایان فعالی در هندبال داشته باشیم.

رئیس هیئت هندبال استان قم بیان داشت: لیگ‌های هندبال در رده‌های سنی پایه با هدف پشتوانه‌سازی به منظور رشد و توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی و موفقیت‌های آینده هندبال قم در لیگ و قهرمانی کشور در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: رقابت‌ها را در هر دو بخش دختران و پسران برگزار می‌کنیم تا هم به نوعی سبب تحرک بیشتر در هر دو بخش شود و دیگر اینکه بتوانیم استعدادهای متناسب با فاکتورهای مورد نظر یک هندبالیست را شناسایی کرده و پرورش دهیم.

طباطبایی افزود: رقابت‌های پسران با شرکت هشت تیم رده سنی نونهالان به شکل دوره‌ای در سالن ثامن الائمه مجموعه ورزشی 15 خرداد قم برگزار می‌شود و از عموم علاقمندان به این رشته ورزشی برای تماشای این رقابت‌ها دعوت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: مسابقات دختران نیز امسال با حضور تعداد بیشتری تیم شرکت کننده در مقایسه با دوره قبل برگزار می‌شود که البته سالن ورزشی مجموعه فرهنگی ورزشی مریم در منطقه آذر میزبان رقابت‌های بخش دختران است.

رئیس هیئت هندبال استان قم با اشاره به تلاش‌های بسیار برای تحول در رشته هندبال استان قم اظهار داشت: برای این مهم اقدامات بسیاری انجام شده است که هر یک به تشریح کامل و مفصل نیاز دارد اما قطعا هدف این است که این تلاش‌ها در آینده نیز ادامه داشته باشد.

وی با تاکید بر اهمیت حرکت در مسیر رشد هندبال قم بر اساس برنامه و تقویم سالانه تصریح کرد: تعامل بسیار خوبی در بین بخش‌ها و کمیته‌های مختلف هیئت هندبال قم وجود دارد و خوشبختانه افراد دلسوزی نیز برای توسعه هندبال قم کوشا هستند.

طباطبایی تاکید کرد: زمانی که به هیئت هندبال آمدم، در مجمع انتخابات با حضور نماینده فدراسیون و همچنین مسئولان تربیت بدنی و اعضای مجمع با اعتمادی که این عزیزان داشتند، رأی لازم را برای تصدی این سمت به دست آوردم بنابراین برای موفقیت هندبال تلاش لازم را انجام خواهم داد.

وی خاطر نشان کرد: هندبال قم چند سالی با رکود مواجه بود، اما با برنامه‌های متنوعی که برای تحول در هندبال قم داشتیم، خوشبختانه در سه چهار سال اخیر حضور بسیار خوبی در عرصه رقابت‌های مختلف کشوری داریم.

رئیس هیئت هندبال استان قم ابراز داشت: هدف از برگزاری لیگ هندبال در رده‌های سنی پایه این است که بتوانیم برای آینده هندبال قم پشتوانه‌سازی کنیم به همین خاطر قصد داریم این رقابت‌ها را به شکل رفت و برگشت برگزار کنیم که از کیفیت مورد نظر برخوردار شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول