اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فضای سبز شهرداری میناب خبر داد

توسعه شتابان فضای سبز شهری در میناب

خبرگزاری فارس: مسئول فضای سبز و پارک‌های شهرداری میناب از توسعه شتابان فضای سبز شهری در این شهرستان خبر داد.

توسعه شتابان فضای سبز شهری در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فرزاد دستوان عصر امروز طی جلسه‌ای در این رابطه اظهار داشت: در پی تاکیدات شهردار میناب در خصوص توسعه فضای سبز این شهر عملیات اجرایی فضای سبز در چند نقطه از شهر آغاز شد.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی و توسعه فضای سبز در بلوار آل محمد (ص) به مساحت 5 هزار متر مربع چمن‌کاری و درختکاری در روفوژ وسط و همچنین کاشت گونه کنوکارپوس در حاشیه چپ و راست این بلوار و استفاده از سیستم آبیاری تحت فشار خبر داد.

مسئول فضای سبز شهرداری میناب همچنین از توسعه فضای سبز حاشیه خیابان پنج‌شنبه بازار و پل بسیج میناب و همچنین از کاشت 200 اصله نهال کنوکارپوس نیز خبر داد.

دستوان ویژگی اینگونه درختی کشت شده را رشد سریع و سازگاری مناسب با شرایط آب و هوایی شهر میناب عنوان کرد.

وی همچنین به اجرایی شدن توسعه فضای سبز و ایجاد کمربند سبز بر حاشیه تپه سیل بند رودخانه میناب، برنامه ریزی در توسعه فضای سبز بهشت زهرا شهر میناب و بلوار ساحلی، کوهستان پارک و فاز دوم بلوار آل محمد (ص) حد فاصل اداره محیط زیست و میدان جهاد نیز اشاره کرد.

مسئول فضای سبز شهرداری میناب ابراز امیدواری کرد تا پایان سال‌ جاری سیما و منظر شهری میناب با توسعه فضای سبز چهره جدیدی به خود بگیرد.

دستوان از مهم‌ترین مشکلات موجود در امر توسعه فضای سبز شهری را کمبود اعتبارات و همچنین عدم مشارکت برخی از شهروندان در امر نگهداری دانست که متاسفانه با رها کردن حیوانات خانگی مانند گاو و گوسفند در سطح شهر موجب تخریب فضای سیز شهری می‌شوند.

میزان سرانه فضای سبز شهر میناب سه و نیم متر مربع است که تا سطح استاندارد و بهینه فاصله زیادی دارد و نیازمند تلاش و جدیت بیشتری در این زمینه است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول