اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران خبر داد

آغاز طرح زیباسازی مجتمع ادارات گچساران

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران از آغاز عملیات اجرایی طرح زیباسازی و ایجاد فضای سبز مجتمع ادارات این شهرستان خبر داد.

آغاز طرح زیباسازی مجتمع ادارات گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی صبح امروز در جلسه هماهنگی زیباسازی مجتمع ادارات این شهرستان اظهار کرد: بهبود وضعیت، مبلمان و زیباسازی ظاهر شهر در کنار دیگر کارهای عمرانی و خدماتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی بیان داشت: زیباسازی شهر تنها رنگ‌آمیزی و ظاهرسازی شهر نیست بلکه ایجاد فضاهای مورد نیاز به تناسب حضور مردم و به منظور رفاه حال مردم است.

فرماندار گچساران یادآور شد: قبل از هرگونه رنگ‌آمیزی و زیبا‌سازی در ابتدا باید زیرساخت‌ها محکم و ارتقا داده شود و بعد از آن اقدام به زیباسازی شود.

شفیعی از مدیران راه و شهرسازی، شهرداری و بنیاد مسکن خواست طی بازدید میدانی از جوانب مختلف محیط مجتمع ادارات، زیباسازی این منطقه را بررسی و مورد ارزیابی قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه طرح زیباسازی مجتمع ادارات به صورت نقطه‌‌ای و مرحله‌ای اجرایی می‌شود، افزود: در این طرح محوطه مجتمع ادارات به تناسب ارباب رجوع و نوع قرار گرفتن ادارات بازسازی و زیباسازی می‌شود.

شفیعی از تشکیل کمیته طراحی زیباسازی برای اجرای این طرح خبر داد و گفت: این کمیته متشکل از شهرداری، اداره راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و چند نفر کارشناس و استاد دانشگاه در زمینه شهرسازی و زیباسازی شهری است.

مسیر تأسیسات ادارات خدمات‌رسان در مجتمع ادارات اعلام شود

وی از مسئولان این ادارات خواست تا با تشکیل این کمیته و با در نظر گرفتن طرح تفضیلی شهر و بررسی جوانب مختلف کار، تصمیم‌گیری لازم را داشته باشند.

شفیعی تسطیح و پاکسازی محیط ادارات توسط شهرداری، تشکیل جلسه کمیته طراحی، تقسیم‌بندی وظایف و اجرای عملیات زیباسازی را از مراحل این طرح عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای طراحی ایجاد فضاهای سبز و زیباسازی ادارات باید مطالعات لازم صورت گیرد تا این طرح در آینده با مشکل مواجه نشود.

فرماندار گچساران با تأکید بر لزوم هماهنگی با دستگاه‌های خدمات‌رسان و اطمینان از عدم وجود تأسیسات آب، برق، گاز و یا تلفن در این مسیر از مسئولان کمیته طراحی خواست تا در این زمینه دقت ویژه‌ای داشته باشند.

شفیعی با بیان اینکه مسیر تأسیسات ادارات خدمات‌رسان در مجتمع ادارات باید مشخص و اعلام شود، گفت: این کار به منظور جلوگیری از حفاری و تخریب آسفالت و فضای سبز بعد از انجام و اتمام کار زیبا‌سازی است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول