اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال جاری صورت می‌گیرد

افزایش 2.5 برابری پروژه‌های زیباسازی اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در سال جاری تعداد پروژه‌های زیباسازی اصفهان به میزان دو و نیم برابر نسبت به سال گذشته افزایش می‌یابد.

افزایش 2.5 برابری پروژه‌های زیباسازی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن رنجبر ظهر امروز در مراسم تجدید میثاق مسئولان شهری با شهدای اصفهان و آیین رونمایی و کلنگ‌زنی طرح‌های زیبا‌سازی شهر اظهار داشت: سوم خردادماه به عنوان سالروز فتح خرمشهر در سال 1361 است و در این روز خونین‌شهر پس از چندین ماه اسارت در عملیات بیت‌المقدس از دست دشمن بعثی آزاد شد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد نماد‌ها و طرح‌هایی در شهر شاید یکی از راهکار‌های موجود برای تجلیل از شهدای انقلاب اسلامی ایران باشد، اضافه کرد: توأم شدن این موضوع با هنر و ادبیات روز، چشم‌نوازی بیشتری به شهر و محیط شهری می‌دهد و عرصه زیبا‌سازی شهر باید با تجلیل از رشادت‌ها و فداکاری‌های این افراد گره بخورد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه مسئولان شهری باید با استفاده از ابزار‌های جدید و امکانات روز فرهنگ ایثار و شهادت را در شهر رونق بدهند و با تحقق این موضوع از شهر چشم‌نواز‌تری برخوردار می‌شویم، تصریح کرد: تمام این اقدامات برای برخورداری از شهری ایمن، مفرح و شاد صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه روحیه بسیجی محور فعالیت‌ها و خدمتگزاری‌های شهرداری اصفهان است، ادامه داد: سازمان زیبا‌سازی اصفهان هنوز یک ساله نشده و این سازمان فعالیت‌ها و اقدامات خود را به صورت رسمی از ابتدای تیرماه سال گذشته در این شهر آغاز کرده است.

رنجبر با اشاره به افتتاح پروژه‌های زیباسازی شهر اصفهان تاکید کرد: البته در افتتاح این پروژه‌ها یاد و خاطره شهدا، رزمندگان، سرداران جنگ و افراد بسیجی ایران اسلامی موج می‌زند و رونمایی از نماد تجلیل از شهدای نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران یکی از شاخص‌ترین این پروژه‌ها محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی برای اداره شهر مورد توجه قرار گرفته است، افزود: ارتقای کیفی فضای شهری شهر اصفهان از وظایف و رسالت‌های سازمان زیبا‌سازی به شمار می‌رود و این سازمان با یک رویکرد زیبا‌شناسی در راستای تحقق شهر ایرانی و اسلامی گام برمی‌دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این سازمان از ابزار‌های مختلفی اعم از هنر، نماد، فرهنگ و سایر موارد برای زیبا‌سازی شهر استفاده می‌کند، بیان داشت: این سازمان در سال جاری 400 پروژه زیبا‌سازی را در مناطق مختلف شهر اجرا می‌کند.

وی گفت: در سال جاری تعداد پروژه‌های زیباسازی اصفهان به میزان دو و نیم برابر نسبت به سال گذشته افزایش می‌یابد.

رنجبر اظهار داشت: با اجرای این پروژه‌ها در مناطق مختلف شهر تحولی بزرگ در اصفهان ایجاد می‌شود که این تحول سبب ایجاد بستری برای تکامل انسانیت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زیباسازی اطراف مساجد و ارتقای کیفی محلات از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این سازمان در راستای توجه به محله‌محوری است، ادامه داد: طراحی و اجرای نماد میرداماد، شهدای چهارسوق و قیام عاشورا از مهم‌ترین پروژه‌های اجرایی این سازمان در سال جاری است.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول