اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر ساری:

موتور محرکه زیباسازی ساری به حرکت درآمد

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر ساری گفت: موتور محرکه زیباسازی شهر به حرکت درآمده است.

موتور محرکه زیباسازی ساری به حرکت درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی رضایی فرح‌آبادی دوشنبه شب در جلسه علنی شورای شهر ساری اظهار داشت: امروز، روز نخست کار شهردار جدید است و وارد نقادی نمی‌شود.

وی ادامه داد:‌ موتور محرکه زیباسازی شهر به حرکت درآمده است.

رضایی یادآور شد:‌ بیش از 3 هزار مهندس عضو سازمان نظام مهندسی ساری هستند که ظرفیت خوبی است و باید مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه 17 مرداد هر سال یادآور عمل مجاهدانه انسانی است که برای بازگویی حقیقت، جان خود را فدا کرده و با شهادتش روز خبرنگار را رقم زد، تصریح کرد:‌ این روز نماد انسان‌هایی است که با الهام از پیام‌رسان کربلا، رسالت خطیر و شجاعانه واقعیت‌های صحنه مبارزه حق و باطل را بر عهده گرفته و جامعه را به سوی حقیقت سوق می‌دهند.

این مسئول بیان کرد:‌ روز خبرنگار، روز تجلیل از چشمان همیشه بیدار جامعه و حافظان مرزهای فکری در برابر امپریالیسم رسانه‌ای استکبار جهانی است که دروغ‌پردازی صاحبان آن، امروز حقوق بشر را دستمایه‌ای برای حمایت از مستکبران و از تروریسم و نسل‌کشی قرار داده است.

وی خاطرشان کرد: بی‌تردید بخشی از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون تلاش خستگی‌ناپذیر خبرنگارانی است که با نشر و پردازش صحیح، دقیق و سریع اطلاعات، همدوش با نیروهای مسلح در تمام جبهه‌های سخت و نرم، از آرمان‌های امام راحل و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی با حمایت‌ها رهبری، دفاع کرده و در این راه ثابت قدم مانده‌اند.

عضو شورای شهر ساری یادآور شد:‌ آنچه امروز در جنگ نرم با دشمنان بشریت به جامعه اطلاع‌رسانی، رسانه‌ها و به ویژه خبرنگاران کمک می‌کند تا حقایق جنگ فقر و غنا، نبرد حق و باطل و ندای اسلام را بازگو کند، دو حقیقت برجسته بصیرت و صراحت شجاعانه در بیان آنچه دیده‌اند، است.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول