اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای عالی استان‌ها:

برگزاری جشنواره فیلم لیلاخ در شورای عالی استان‌ها دنبال می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده شورای اسلامی استان کردستان در شورای عالی استان‌ها از برگزاری جشنواره فیلم داستانی لیلاخ به عنوان یکی از دستورات کمیسیون فرهنگی این شورا خبر داد.

برگزاری جشنواره فیلم لیلاخ در شورای عالی استان‌ها دنبال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسین قادرمرزی دوشنبه‌شب در مصاحبه با خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: این جشنواره با هدف بررسی ظرفیت‌ها و تنگناهای بخش کشاورزی در سال آینده در استان برگزار خواهد شد.

به گفته نماینده شورای اسلامی استان کردستان در شورای عالی استان‌ها، با توجه به اینکه منطقه لیلاخ قطب کشاورزی استان کردستان و دارای گستره وسیعی است، برگزاری این همایش ظرفیت‌ها و مشکلات و تنگناهای کشاورزی را نمایان می‌سازد و به رفع آنها کمک خواهد کرد.

قادرمرزی در ادامه به بهره‌گیری شورای اسلامی استان کردستان از ظرفیت اساتید و دانشگاهیان دانشگاه کردستان اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر 30 نفر از جامعه دانشگاهی کردستان بدون هیچ چشم‌داشتی با شورای استان همکاری دارند.

وی اضافه کرد: مشاوره از اساتید دانشگاه‌ها به تسهیل روند برنامه‌ها و اقدامات شورای اسلامی استان کمک می‌کند و به یقین گسترش آن موجب رفع مسائل و مشکلات حوزه‌های عمرانی و فرهنگی خواهد شد.

به گفته قادرمرزی، در حال حاضر برای حضور اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در جلسات کمیسیون عمران و فرهنگی شورای اسلامی برنامه‌ریزی شده و استفاده از ظرفیت‌ها آنها چشم‌انداز و برنامه‌های این مجموعه را تحقق می‌بخشد.

نماینده شورای اسلامی استان کردستان در شورای عالی استان‌ها با اشاره به قرارگیری شهرهای سنندج و دهگلان در یک ناحیه در تقسیمات استانی، از تدوین سند چشم‌انداز این دو شهر خبر داد و گفت: این مهم در مراحل اولیه مطالعه قرار دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این سند چشم‌‌انداز که در سال 87 توسط شورای اسلامی پیشنهاد شده، با تاثیرپذیری از سند چشم‌انداز شهر تهران تدوین می‌شود.

وی در پایان به عضویت 74 نفر از اعضای شوراهای اسلامی استان‌های سراسر کشور در شورای عالی استان‌ها اشاره کرد و متذکر شد: استان کردستان در این شورا دو عضو دارد که مسائل و مشکلات و راهکارهای موثر از طریق این اعضا به شورای عالی استان‌ها منتقل می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول