اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری فارس خبر داد

سلب عضویت دائم یکی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری فارس گفت: یکی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز به طور دائم سلب عضویت شد.

سلب عضویت دائم یکی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز

علی‌حسین رعیتی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز از سلب عضویت دائم یک عضو شورای اسلامی شهر شیراز خبر داد و اظهار داشت: در ششمین جلسه هیئت حل اختلاف شورای اسلامی استان فارس پرونده تخلفاتی یکی از آقایان اعضای شورای اسلامی شهر شیراز به دلیل رفتار خلاف شئون شورایی در جلسه مطرح شد و براساس مدارک، مستندات و ادله موجود به استناد بند هشت ماده 82 قانون شورای اسلامی کشور با سلب عضویت دائم از عضویت در شورا موافقت و وی به ممنوعیت ثبت‌نام در انتخابات شوراهای آتی به اتفاق آرای اعضاء محکوم شد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری فارس گفت: در جلسه هیئت حل اختلاف شورای اسلامی استان پرونده‌های تخلفاتی شوراها و اعضای آن و نیز مصوبات مورد اختلاف شورای اسلامی شهرها و فرمانداری‌های مربوطه رسیدگی و اتخاذ تصمیم شد.

وی تصریح کرد: در ششمین جلسه هیئت حل اختلاف استان فارس در اجرای مواد 79، 82 و 97 قانون شوراهای اسلامی کشور پرونده تخلفاتی شوراها و اعضای آنها بررسی و در نتیجه پیشنهاد انحلال یکی از شوراهای اسلامی شهرهای شمالی این استان به علت انجام اعمال خلاف قانون و شئون شورایی به هیئت حل اختلاف مرکزی، مورد موافقت قرار گرفت.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول