اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران:

60 نقطه گلستان متصل به شبکه اینترنت هستند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: بیش از 60 نقطه گلستان متصل به شبکه اینترنت هستند و اکثر ادارات نیز از طریق فیبرنوری و بخشی نیز با ADSL از شبکه هوشمند بهره‎مند می‎شوند.

60 نقطه گلستان متصل به شبکه اینترنت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علی حکیم‎جوادی عصر امروز در حاشیه مراسم معارفه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: مشکل ارتباطی دستگاه‎های اجرایی گلستان تا پایان سال‎ جاری برطرف می‎شود.

وی موفقیت‎های گلستان در برگزاری انتخابات الکترونیکی را در ظرفیت بالای مدیریت خوب استان عنوان کرد و یادآور شد: خوشبختانه استان گلستان در مجموعه وزارت کشور در طی سال‎های اخیر در ابعاد مختلف موفقیت‎های خوبی کسب کرده است که همه این درخشش‎ها به مدیریت مناسب استان برمی‎گردد.

معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، گلستان را با دارا بودن دو شاخصه فناوری اطلاعات و امنیت در این حوزه به عنوان استان‎های پیشگام در عرصه فناوری اطلاعات معرفی کرد و بیان داشت: همچنین گلستان نخستین استانی است که مدیران دستگاه‎های اجرایی آن به دلیل حملات سایبری از شبکه ملی اطلاعات و جست‌وجوگر بومی استفاده می‎کنند.

حکیم‎جوادی قول حمایت سازمان فناوری ایران را از گلستان در اجرای پروژه پرتال واحد برای ارائه تمام خدمات استانی داد و تصریح کرد: به شدت از این موضوع حمایت خواهیم کرد چرا که در سایه این خدمت، اتوماسیون اداری به صورت یکپارچه عمل خواهند کرد.

دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات کشور از فعالیت بیش از 196 خدمت مختلف به صورت تعاملی، اطلاع‎رسانی و تراکنشی خبر داد و متذکر شد: امیدواریم این روند سرعت بیشتری به خود بگیرد تا از پنجره واحد این اقدام، مردم خطه سرسبز گلستان بهترین خدمات را دریافت کنند و ما نیز سعی خواهیم کرد تا از این خدمات حداکثر استفاده را ببریم.

معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران از اینکه گلستان در بخش زیرساخت‎های ارتباطی به رتبه پنج کشور دست یافته است ابراز خرسندی کرد و بیان داشت: بنا داریم تا زیرساخت‎های ارتباطی استان به طور کامل توسط شرکت مخابرات ایران و استان انجام گیرد و قرار نیست هیچ هزینه‎ای بابت ایجاد زیرساخت دریافت شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول