اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف توسعه زیرساخت‌های ورزشی صورت گرفت

راه‌اندازی بزرگ‌ترین زمین چمن مصنوعی جنوب تهران در بوستان آزادگان

خبرگزاری فارس: بزرگ‌ترین زمین چمن مصنوعی جنوب تهران در بوستان آزادگان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی بزرگ‌ترین زمین چمن مصنوعی جنوب تهران در بوستان آزادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 15، با هدف توسعه زیرساخت‌های ورزشی، به زودی بزرگ‌ترین زمین چمن مصنوعی جنوب تهران با بهترین امکانات و بر اساس استانداردهای جهانی در بوستان آزدگان راه‌اندازی می‌شود.

در این راستا معاونت فنی و عمران منطقه 15 نسبت به محوطه‌سازی زمین یادشده اقدام کرده و به زودی چمن مصنوعی آن نیز نصب می‌شود.

این گزارش حاکی است، کلیه اقدامات مربوط به محوطه‌سازی زمین شامل 13 هزار مترمکعب خاک‌برداری، ‌500 مترطول جدول‌گذاری، ‌7 هزار و 630 مترمکعب مخلوط‌ریزی، یک هزار و 760 مترمکعب بیس‌ریزی و اجرای عملیات آسفالت در سطحی معادل 11 هزار و 500 مترمربع با بهره‌گیری از یک هزار و 412 تن آسفالت به اتمام رسیده است.

برپایه این گزارش، ‌شهرداری منطقه 15 به منظور ترویج فرهنگ ورزش در بین شهروندان در صدد است تا با ایجاد امکاناتی نظیر رختکن، ‌سرویس بهداشتی، ‌پیست دو میدانی و ... در اطراف زمین چمن یادشده، ‌شرایط مناسبی را برای اقشار مختلف به ویژه ورزشکاران در محوطه‌ای بسیار مناسب و بدون ایجاد مزاحمت برای ساکنان محل به دلیل واقع شدن در بوستان آزادگان فراهم آورد.

در حال حاضر 45 زمین چمن مصنوعی در سطح محدوده منطقه 15 فعال و در حال بهره‌برداری توسط شهروندان می‌باشد که بالاترین آمار در سطح مناطق 22 گانه است.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول