اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند:

توجه به اقتصاد مقاومتی عزت و اعتلای ایران را در پی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند با اشاره به تحریم‌های دشمنان گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی، عزت و اعتلای ایران اسلامی را در پی دارد.

توجه به اقتصاد مقاومتی عزت و اعتلای ایران را در پی دارد

 به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای روستای فیازمان نهاوند اظهار داشت: شهدای عزیز ما در لحظاتی حساس با نثار خون خود به دشمنان فهماندند که تحت هیچ شرایطی از اقتدار و آزادی ایران اسلامی دست نمی‌کشند و در پی عزت ایران اسلامی هستند.

وی با اشاره به شرایط حساس کشور به ویژه در زمان تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی یکی از راه‌های عبور از این پیچ حساس تاریخی است که باید با بصیرت و هوشیاری در این راه گام برداریم.

فرماندار نهاوند در ادامه سخنانش به شرایط منطقه به ویژه سوریه پرداخت و از همکاری برخی کشورهای عربی با استکبار سخن گفت و بیان کرد: جای تعجب است که برخی کشورهای عربی با دنیای سلطه همکاری دارند هرچند غافل از این هستند که فضای سوریه به فضای دفاع مردمی در این کشور تبدیل شده و مردم دست از حمایت دولت خود برنمی‌دارند.

وی به فضای همدلی و وحدت در شهرستان اشاره کرد و گفت: در سایه وحدت و برادری می‌توان همه موانع را از سر راه برداشت.

زارعی‌کوشا آینده نهاوند را به واسطه شروع پروژه‌های بزرگ و عام‌المنفعه امیدوارکننده دانست و اظهار داشت: تیم مدیریتی شهرستان نهاوند به واسطه حضور همیشگی در میان مردم عزم خود را جزم کرده‌اند تا نهاوند را به آنچه مستحق اوست برسانند.

وی خدمت به مردم را بالاترین آرزوی هر مسئول خواند و بر لزوم توجه به این مهم تأکید کرد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول