اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بروجن:

حمایت از کار و سرمایه ایرانی، راهبرد تحقق اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بروجن گفت: حمایت از کار و سرمایه ایرانی راهبرد مهم تحقق اقتصاد مقاومتی است.

حمایت از کار و سرمایه ایرانی، راهبرد تحقق اقتصاد مقاومتی است

فتاح کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: امروز در یک موقعیت حساس تاریخی قرار داریم و هر چه به قله‌های پیشرفت و توسعه نزدیکتر شویم، نظام سلطه و استکبار جهانی بیشتر سنگ‌اندازی کرده و مانع این پیشرفت می‌شود.

وی افزود: تمام تلاش دشمن این است که الگوی مدیریت اسلامی را در نگاه و حرکت‌ دولت‌های مستقل و آزادی‌خواه ناکارآمد جلوه بدهد این در حالی است که با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدبیر ایشان تمام توطئه‌های دشمن خنثی شده است.

کرمی یکی از راه‌های عبور از مقطع حساس و سرنوشت‌ساز کنونی را جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی بیان کرد و گفت: دشمن چند سالی است که اقتصاد را نشانه گرفته و مقام معظم رهبری از چندین سال قبل با نامگذاری سال‌ها به نام رعایت الگوی مصرف، جهاد اقتصادی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی این مهم را متذکر شدند.

فرماندار شهرستان بروجن تصریح کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی هیچ راهی جز تبیین و تلاش در راستای تحقق اهداف همین نامگذاری‌ها وجود ندارد که می‌تواند به عنوان چراغی ترسیم‌کننده حرکت رو به جلوی ملت بزرگ ایران اسلامی باشد.

وی حمایت از کار و سرمایه ایرانی را راهبرد مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: رعایت الگوی مصرف، جهاد اقتصادی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی سه راهبرد مهم و تأثیرگذار در اقتصاد مقاومتی است که در صورت نهادینه شدن در سیره عملی مردم و مسئولین باز هم دشمن را ناامید خواهیم کرد.

کرمی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به عنوان برنامه‌ای راهبردی و تأثیرگذار نیازمند برنامه‌های عملی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است.

فرماندار شهرستان بروجن بر ضرورت تعامل مردم با مسئولان تأکید کرد و افزود: حرکت عمومی در راستای مصرف بهینه و تقویت روحیه قناعت، صرفه‌جویی و کاهش مصرف‌گرایی گام مهمی در این راستا است.

وی حمایت از سرمایه‌گذاری خصوصی بخش‌های مختلف، خدمات، تولید و صادرات با تدوین قوانین حمایتی را یکی از مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: حمایت از کار و سرمایه ایرانی، بومی‌سازی تولید و بومی‌سازی مصرف، حمایت از تولیدکنندگان، افزایش کیفیت کالا و استانداردسازی توسط تولید‌کننده و دست رد زدن مردم به سینه دشمن با نخریدن کالای خارجی به‌عنوان سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی، افق‌های روشنی را برای کشور ترسیم خواهد کرد.

کرمی به وضعیت اقتصادی این شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان بروجن با دارا بودن 40 درصد از صنعت استان و همچنین حدود 40 درصد از صادرات استان در عرصه اقتصاد مقاومتی دارای جایگاه ارزشمندی است و قطعاً تعامل دستگاه‌ها و مسئولان و مردم با تولیدکنندگان و بخش‌های مختلف خدمات و همچنین ایجاد شرایط مطلوب فضای کسب و کار می‌تواند با نقش‌آفرینی درست و تأثیرگذار در توسعه و پیشرفت ایران اسلامی گام بردارد.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول