اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لردگان در مجلس:

کاهش واردات راهکار اصلی اجرای اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش واردات و توجه خاص به امر تولید، کاهش تجملات، عدم استفاده از کالاهای لوکس و تعامل مسئولان با مردم از راهکارهای اجرای اقتصاد مقاومتی است.

کاهش واردات راهکار اصلی اجرای اقتصاد مقاومتی است

مجید جلیل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یک نسخه مهم اقتصادی است که تداعی‌گر اقتصاد در شرایط سختی چون جنگ تحمیلی است.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس امام راحل(ره) اقتصاد جنگی را به گونه‌ای مدیریت کرد که ملت ایران توانست در مقابل دنیا بایستد و پیروز شود.

جلیل، مدیریت جنگ از سوی امام خمینی(ره) را عامل مهمی در پیروزی ایران در جنگ تحمیلی دانست و تصریح کرد: امام راحل(ره) جنگ تحمیلی به ویژه مسائل اقتصادی آن را طوری مدیریت کردند که لطمه‌ای به روحیه و امید مردم وارد نشد و کشور توانست روی پای خود بایستد.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی مردم به این باور رسیده بودند که باید با به کارگیری همه توان خود مسئولان و سپاهیان اسلام را یاری دهند و با همراهی خود پیروزی کشور را رقم زدند.

جلیل با اشاره به شرایط حساس کنونی کشور در محیط بین‌الملل، اظهار داشت: در حال حاضر نیز ما با دشمن وارد یک جنگ تمام عیار شده‌ایم که باید این شرایط سخت را به خوبی درک کرده و همانند روزهای جنگ تحمیلی مسئولان نظام را در مهار این ترفندها و توطئه‌ها یاری دهیم.

وی بر ضرورت تحقق منویات مقام معظم رهبری در جامعه تاکید کرد و گفت: ایشان با توجه به شرایط خاص کشور، اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند که هم مردم و هم مسئولان اجرایی در تحقق این فرموده مقام معظم رهبری باید با تمام توان تلاش کنند.

جلیل، به کارگیری مدیریت صحیح از سوی مسئولان کشور را مهمترین راهکار اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور برشمرد و افزود: کم کردن واردات و توجه خاص به امر تولید، کاهش تجملات و عدم استفاده از کالاهای لوکس و صداقت و همراهی مسئولان با مردم از دیگر این راهکارهاست.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز به نوبه خود در تصویب و نظارت بر قوانین باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند و در ارتباطات خود با مردم سعی کنند این فرهنگ را به نحو مطلوب ترویج کنند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول