اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

حساسیت تنگ مهریان در صدور مجوزها لحاظ شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه صدور مجوز هرگونه فعالیت در تنگ مهریان یاسوج باید کارشناسی و دقیق باشد، گفت: مسئولان در صدور مجوزها حساسیت و شرایط خاص منطقه تنگ مهریان را در نظر بگیرند.

حساسیت تنگ مهریان در صدور مجوزها لحاظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کورش امیدی‌پور بعد از ظهر امروز در نشست کمیسیون امور زیربنایی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: منطقه تنگ مهریان یاسوج نقطه‌ای حساس بوده که مسئولان باید با دید کارشناسی و آینده‌نگری در مورد آن تصمیم بگیرند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت این مکان گردشگرپذیر افزود: اگر آینده‌نگری نشود و مسائل پیرامون تنگ مهریان به‌ویژه در صدور مجوزها در نظر گرفته نشود، در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود که تنگ مهریان به یکی از نقاط حادثه‌خیز این استان تبدیل شده است.

امیدی‌پور در این نشست که به بررسی تقاضاهای متقاضیان در ایجاد طرح‌های مختلف پرداخته شد، تاکید کرد: صدور مجوز هر گونه فعالیتی در این مکان تفریحی باید مبنای کارشناسی داشته باشد.

وی ادامه داد: مسئولان این استان باید دو نکته مهم را در بررسی طرح‌ها و کارهای تولیدی متقاضیان لحاظ کنند، در وهله اول اینکه استعلام‌ها بدون اتلاف زمان پاسخ داده شوند و بعد از آن نیز در جواب دادن به استعلام‌ها نهایت دقت و کار کارشناسی صورت گیرد که نه حقی از یک متقاضی ضایع شود و نه اینکه در آینده صدور یک مجوز، مشکلی را ایجاد کند.

امیدی‌پور تصریح کرد: مسئولان به گونه‌ای عمل کنند که متقاضیان مجبور نباشند مدت زمان زیادی را برای دریافت مجوز فعالیت یک طرح تولیدی یا خدماتی تلف کنند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفتن محدوده و حریم شهرها، جاده و خیابان را مهم دانست و بیان کرد: این دو واژه معانی جداگانه‌ای دارند که ادارات لازم است در پاسخ دادن به استعلام متقاضیان به صورت شفاف مشخص کنند که این طرح در محدوده یا حریم هست یا نه.

 به گزارش خبرگزاری فارس، در این نشست، صدور مجوز به طرح‌های تولیدی و خدماتی نظیر پرورش گاو شیری، پرواربندی، احداث اردوگاه‌های تفریحی و سایر طرح‌ها بررسی و با آن‌ها موافقت شد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول