اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شورای گسترش آموزش عالی

مجوز قطعی مرکز تحقیقات علوم رفتاری دانشگاه چمران اهواز صادر شد

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز از اخذ مجوز قطعی مرکز تحقیقات علوم رفتاری این دانشگاه از سوی شورای گسترش آموزش عالی خبر داد.

مجوز قطعی مرکز تحقیقات علوم رفتاری دانشگاه چمران اهواز صادر شد

 علیرضا زراسوندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در ادامه پیگیری‌های سال گذشته به منظور تقویت مراکز تحقیقاتی دانشگاه و اخذ مجوزهای مربوطه از وزارت علوم تحقیقات و فناوری، تابستان امسال مجوز قطعی مرکز تحقیقات علوم رفتاری صادر شد.

وی افزود: این مرکز تاکنون دارای موافقت اصولی بود که به دلیل تغییر نام، اخذ مجوز قطعی آن با دو سال تأخیر مواجه گردید.

زراسوندی درباره فعالیت‌‌های مرکز تحقیقات علوم رفتاری دانشگاه شهید چمران اظهار داشت: این مرکز ابتدا با ایجاد هسته‌های علمی و عقد قراردادهای تحقیقاتی به خصوص در بخش آموزش و پرورش، فعالیت خود را به صورت جدی در بخش تحقیقات آغاز کرد و در ادامه، در بخش خدمات اجتماعی نیز مشاوره‌های گوناگون به اقشار مختلف جامعه ارائه داده است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: مجموع فعالیت‌ها و ارزیابی عملکرد مرکز در یکسال گذشته باعث شد کمیته‌های تخصصی و شورای گسترش آموزش عالی کشور مجوز قطعی این مرکز را صادر نماید.

به گفته وی، مرکز تحقیقات علوم رفتاری با برخورداری از نیروی انسانی متخصص و تجهیزات و امکانات پیشرفته، بزرگترین مرکز پژوهشی در حیطه علوم انسانی و اجتماعی در جنوب غرب کشور است که با داشتن سه گروه پژوهشی (گروه مطالعات روانشناختی، گروه مطالعات نیروی انسانی، گروه مطالعات خانواده)، یک مرکز مطالعاتی، مشاوره‌ای و تحقیقاتی است که در راستای تقویت ابعاد نظری و عملی پژوهش در حوزه علوم رفتاری در دانشگاه شهید چمران اهواز فعالیت می‌کند.

زراسوندی درباره دیگر مراکز تحقیقاتی دانشگاه شهید چمران نیز گفت: مرکز پژوهشی گاز نیز در شورای گسترش آموزش عالی در حال اخذ مجوز قطعی است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول