اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حوزه علوم انسانی و اسلامی

هم‌اندیشی کارشناسان رسانه ملی در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: هم‌اندیشی کارشناسان رسانه ملی مدیران و برنامه‌سازان صدا و سیما در حوزه علوم انسانی و اسلامی در قم برگزار می‌شود.

هم‌اندیشی کارشناسان رسانه ملی در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما، مدیر بانک اطلاعات کارشناسان و اندیشمندان مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما با اشاره به اهداف این هم‌اندیشی گفت: ارتقاء سطح کارشناسی مذهبی برنامه‌های رسانه ملی، آشنایی کارشناسان مذهبی با اقتضائات و محدودیت‌های کار رسانه‌ای و آسیب‌شناسی در حوزه کارشناسی معارفی برنامه‌های رسانه ملی از اهداف برگزاری این همایش است.

میثم حسنی‌سعدی افزود: از جمله بخش‌های مهم این همایش تقدیر از برنامه‌ها، برنامه‌سازان و کارشناسان معارفی برتر رسانه ملی است که به منظور فرهنگ‌سازی در حوزه برنامه‌سازی معارفی الگو و مطلوب انجام خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: خروجی این همایش در اختیار مدیران و برنامه‌سازان سازمان و کارشناسان معارف قرار خواهد گرفت.

مدیر بانک اطلاعات کارشناسان و اندیشمندان مرکز پژوهش‌های اسلامی تبادل نظر کارشناسان دینی و برنامه‌سازان رسانه ملی در راستای ارتقای سطح کارشناسی برنامه‌های رسانه ملی را از رویکردهای موضوعی برگزاری این همایش عنوان کرد.

وی ادامه داد: از آنجا که مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما به منزله حلقه رابط و واسط میان رسانه ملی و حوزه علمیه محسوب می‌شود، برگزاری این همایش ملی ارتباط مستقیم با ماموریت‌های سازمانی این مرکز دارد.

حسنی‌سعدی بیان داشت: هم‌اندیشی کارشناسان رسانه ملی در حوزه علوم انسانی و اسلامی در سطح ملی در نیمه دوم سال جاری در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول