اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از اول شهریور امسال

مردم خراسان‌شمالی در برنامه پزشک خانواده ثبت‌نام‌ می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده شهری در خراسان‌شمالی گفت:‌ ثبت نام از مردم در برنامه پزشک خانواده شهری مصادف با روز پزشک از اول شهریور ماه در سه شهر بجنورد، شیروان و اسفراین آغاز می‌شود.

مردم خراسان‌شمالی در برنامه پزشک خانواده ثبت‌نام‌ می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی، محمدرضا مجدی اظهار کرد: هر سرپرست خانوار می‌تواند با در دست داشتن اصل شناسنامه خود، اصل کارت ملی و دفترچه بیمه تمام اعضای خانوار و همچنین آخرین قبض آب یا برق محل سکونت خانوار به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی درمانی یا پایگاه بهداشت شهری به منظور ثبت نام مراجعه کند.

وی افزود: مرکز هدایت تلفنی به شماره 1590 در کل استان و شماره تماس05856220091  – 05857226070 - 05842231343به ترتیب در شهرستان‌های شیروان، اسفراین و بجنورد آماده پاسخگویی به سئوالات مردم شریف استان در زمینه پزشک خانواده شهری هستند.

مجدی تصریح کرد: به منظور کسب اطلاع بیشتر می‌توان به آدرس اینترنتی www.nkums.ac.ir لینک برنامه پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع مراجعه کرد.

وی اظهار کرد: ثبت نام از مردم در ساعات اداری و همچنین از ساعت 17 تا 19 روزهای غیر تعطیل و در روزهای تعطیل نیز از ساعت 10 تا 12 انجام می‌پذیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی همچنین بر سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی برنامه پزشک خانواده شهری تاکید کرد.

وی گفت: برنامه ملی پزشک خانواده شهری در قانون پنجم توسعه عنوان شده است، وزرای بهداشت و درمان، کار، رفاه و تأمین اجتماعی بر آن تاکید کرده‌اند و در جلسه هیئت دولت و شورای عالی سلامت و امنیت غذایی به تصویب رسیده است.

مجدی اظهار کرد: اجرای این برنامه که فرآیند آماده‌سازی بستر آن در کشور و استان ما با قوت پیگیری می‌شود، تحول بزرگی در نظام سلامت به دنبال دارد و بر اساس آن تغییرات فراوانی در خدمات‌رسانی سلامت به مردم ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول