اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

شهرداری آماده ساماندهی بقاع متبرکه اردبیل است

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: آمادگی کامل و لازم را برای ساماندهی بقاع متبرکه موجود در اردبیل داریم.

شهرداری آماده ساماندهی بقاع متبرکه اردبیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری ظهر امروز با حضور در محل بقعه امامزاده صدرالدین (ع) اردبیل اظهار داشت: شناسایی این بقاع متبرکه را در دستور کار داریم تا بتوانیم با ساماندهی آنان و ساخت و ساز فضاهای معنوی این بقاع را حفظ کنیم.

وی با تاکید بر همکاری شهرداری و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در ساماندهی بقاع متبرکه استان اردبیل، ابراز داشت: ساماندهی بقعه سید صدرالدین (ع) در ابتدای جاده اردبیل به مغان در دستور کار قرار دارد.

بدری در ادامه خواستار اجرای برنامه‌های ویژه و همچنین مناسب‌سازی فضای بقعه و محدوده این اماکن مقدس شد.

وی از عدم معرفی امامزاده صدرالدین در بین اهالی اردبیل ابراز تاسف کرد و خواستار شناساندن ایشان و توجه ویژه به این مکان مقدس شد.

شهردار اردبیل با اشاره به مقام والا و عظیم‌الشان حضرت سید صدرالدین بن موسی کاظم (ع) اظهار داشت: حضرت سید صدرالدین (ع) به همراه برادران گرامی خود حضرت صالح و حمزه (ع) به دارالارشاد اردبیل مشرف شدند و در این شهر اقامت گزیدند و در این شهر حسینی به ترویج معارف قرآن و اهل بیت (ع) و همچنین نشر احکام الهی پرداختند.

بدری در ادامه بیان داشت: شیعیان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه مردم ولایت‌مدار اردبیل و در کنار آنها دستگاه‌های مختلف اجرایی باید با همتی والا تکمیل و بهسازی مقبره زلاله پاک رسول‌الله تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در پایان سخنان خود نسبت به آزادسازی محدوده آستان متبرکه امامزاده، تعریض راه منتهی به این مکان مقدس و همچنین زیرسازی و آسفالت آن و تهیه مصالح داخل مقبره قول مساعد داد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول