اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس:

بقاع متبرکه سبب صدور اسلام به سراسر جهان شده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس گفت: وجود بقاع متبرکه سبب صدور اسلام به سراسر جهان شده است.

بقاع متبرکه سبب صدور اسلام به سراسر جهان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام دادخدا خدایی صبح امروز در جمع شرکت‌کنندگان در طرح نشاط معنوی فردوس اظهار کرد: بقاع متبرکه امامزادگان باید فضا و بستری آرام برای آرامش مردم باشد.

وی یکی از مصادیق بارز ترفیع ذکر خدا را بقاع متبرکه دانست و افزود: امامزادگان در حفظ، صیانت و احیای اسلام نقش مهمی داشته‌اند و زمینه را برای ظهور مهدی ‌(عج) آماده می‌کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس تصریح کرد: باید از زحمات و خدمات امامزادگان تجلیل کنیم چرا که آنها سبب صدور اسلام به سراسر جهان می‌شوند‌ و در واقع صدور اسلام از زحمات و تلاش‌های سلسله انساب و احفاد امامزادگان است.

خدایی یادآور شد: متولیان امور بقاع باید زمینه را برای مردم آماده کنند و با برنامه‌ریزی‌های صحیح در این اماکن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برسند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس گفت: امروز یگانه شاخص و محور رجوع مردم این شهرستان برای تصفیه روح و درک آرامش روحی و معنوی بارگاه امامزادگان سلطان محمد و سلطان ابراهیم‌ (ع) است.

خدایی افزود: ضریح هر بقعه که در حقیقت یادگار آل محمد (ص) در آن قرار دارد علاوه بر قداست، آیتی است برای اینکه آن بزرگواران متحمل زحمات زیادی برای به ثمر رساندن نهال اسلام شده‌اند؛ بنابراین باید به این آیت و یادگارهای آل محمد (ص) احترام مضاعف بگذاریم.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول