بهنام مریدی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمترسانی به بخش ثبت احوال در شهرهای استان خوزستان، این اداره کل اقدامات و برنامههای مطلوبی را در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: در این راستا جلسات و نشستهایی با سرپرستان، مدیران و مسئولان ادارات ثبت احوال تحت مجموعه این اداره برگزار و به بررسی مشکلات و کمبودهای موجود بین آنها پرداخته میشود.
مدیرکل ثبت احوال استان خوزستان تصریح کرد: اختصاص اعتبار 100 میلیون ریال خدمتی دیگر از اداره ثبت احوال این استان در راستای رفع مشکلات موجود در ثبت احوال شهرستان هندیجان و خدمترسانی مضاعف به شهروندان این منطقه است.
وی اضافه کرد: با تأمین اعتبار مذکور تجهیزات و وسایل مورد نیاز این اداره تأمین میشود و برای مصرف در اختیار شهروندان هندیجانی قرار میگیرد که امیدواریم با این اقدام بتوان در راستای ارتقای خدمترسانی به ثبت احوال شهرستان گامهای متعالیتری برداشت.
انتهای پیام/و30/ژ1001