اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر خبر داد

استقبال مردمی از بهداد سلیمی در مازندران

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر گفت: ساعت 11 سه‌شنبه 24 مرداد ماه بهداد سلیمی از مسیر مصلای نماز جمعه قائمشهر تا ورزشگاه شهید وطنی مورد استقبال قرار می‌گیرد.

استقبال مردمی از بهداد سلیمی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک صبح امروز در جلسه ستاد استقبال از جهان پهلوان بهداد سلیمی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان خیر و برکات فراوانی برای ملت و ورزشکاران المپیکی داشته است.

وی با یادآوری افتخارآفرینی جوانان ایرانی در عرصه‌های علمی، هنری، فرهنگی و ورزشی در میادین جهانی به قهرمانی بهداد سلیمی در مسابقات المپیک لندن اشاره کرد و گفت: در شهر علم و ایمان، شهر قائم آل محمد، جوانی با روحیه اخلاقی و روحیه پهلوانی افتخار آفرید و دل ملت ایران را شاد کرد.

پیرفلک کسب مدال طلای المپیک از آوردگاه المپیک را که نشان از لیاقت و شایستگی دلاور مرد ایران اسلامی دارد را ناشی از تلاش خستگی‌ناپذیر بهداد سلیمی و زحمات مربیان و حمایت مسئولان ورزش و دعای خالصانه مردم ایران و قائمشهری‌های غیرتمند در شب قدر اعلام کرد.

فرماندار قائمشهر افزود: کسب 12 مدال المپیک از سوی جوانان غیور ایرانی در تاریخ برگزاری مسابقات المپیک بی‌سابقه بوده، ولی قهرمانان کشورمان در این دوره رتبه ایران را به مقام 17 جهان ارتقا دادند که نشان از توانمندی بالای ایران در حمایت از ورزشکاران و غیرت و استعداد جوانان این مرزو بوم دارد.

وی در پایان اذعان داشت: ساعت 11 سه‌شنبه 24 مرداد ماه بهداد سلیمی از مسیر مصلای نماز جمعه قائمشهر تا ورزشگاه شهید وطنی مورد استقبال قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول