اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ماهان:

ملت ایران برگ برنده‌ای به دشمنان نمی‌دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه ماهان گفت: فکر دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی باطل است و این نظام با رهبری ولایت فقیه هیچ زمانی برگ برنده را به دشمنان نمی‌دهد.

ملت ایران برگ برنده‌ای به دشمنان نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام محمد محمدزاده پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی راهپیمایی روز قدس در ماهان اظهار داشت: روز قدس امسال تفاوت زیادی با سال‌های قبل دارد.

وی افزود: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همیشه دنبال توطئه علیه این نظام بودند تا بتوانند مردم را از این انقلاب دل‌سرد کنند و آخرین حربه آنها تحریم‌های شدید این روزها است که با فشار به این مملکت و مردم می‌خواهند حضور مردم را در روز قدس کم‌رنگ کنند.

محمدزاده بیان داشت: آنها نگاه ویژه‌ای امسال به این مسئله دارند و می‌خواهند ببینند چقدر توطئه‌های آنها بر روی مردم تأثیر گذاشته است.

وی فکر دشمنان را علیه این نظام باطل دانست و ابراز داشت: این نظام با رهبری ولایت فقیه هیچ زمانی برگ برنده را به دشمنان نمی‌دهد.

امام جمعه ماهان فشارهای استکبار علیه سوریه را ناشی از کینه‌توزی‌های آنها علیه ایران دانست.

امان‌الله جمشیدی بخشدار ماهان نیز نماز عید فطر را بزرگ‌ترین اجتماع مذهبی دانست و گفت: مردم پس از یک ماه عبادت می‌آیند تا این عید را گرامی بدارند.

وی افزود: با توجه به تحولات در سوریه و در آستانه سالروز جنگ 33 روزه لبنان امسال حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پر رنگ‌تر است و یک بار دیگر دشمنان را از توطئه‌ها خود مأیوس می‌کنند.

جمشیدی حضور مردم ماهان را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مراسمات مذهبی و ملی حضوری پررنگ توصیف کرد و افزود: مسئولان باید کاری کنند تا مردم با میل و رغبت در این مراسم حضور پررنگ داشته باشند.

وی ساخت و سازهای غیر مجاز و زمین‌خواری در این شهر را یک چالش بزرگ عنوان کرد و بیان داشت: بعضی از فرصت‌طلبان با شناسایی زمین‌های فاقد پلاک اقدم به سندسازی می‌کنند.

وی از مردم و مسئولان مربوطه خواست تا با ارسال اطلاعات به بخشداری از این دسته از مشکلات جلوگیری شود.

جمشیدی روشنایی ورودی‌ها، معابر و میدان‌ها و همچنین ایجاد بانک اطلاعاتی ادارات را خواستار شد.

مهدی خالقی مسئول نمایندگی ارشاد اسلامی ماهان نیز ایجاد فضای فرهنگی و تبلیغاتی را برای روز قدس پر اهمیت برشمرد و اظهار داشت: ما باید در راستای این امر مهم کاری کنیم که حضور مردم پررنگ و یک بار دیگر سیلی محکمی به صورت استکبار جهانی باشد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول