اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر انتظامات آستان قدس رضوی خبر داد:

10 هزار نفر حافظ نظم و امنیت زائران در دهه کرامت

خبرگزاری فارس: مدیر انتظامات و تشریفات آستان قدس رضوی از ارائه خدمت 10 هزار تن برای تأمین نظم و امنیت زائران بارگاه منور رضوی در طول دهه کرامت خبر داد.

10 هزار نفر حافظ نظم و امنیت زائران در دهه کرامت
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ستاد خبری جشن‌های میلاد رضوی، حسین فخاری اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و آرامش و ایجاد محیطی مناسب و سرشار از معنویت در ایام دهه مبارک کرامت، کلیه نیروهای این مجموعه به صورت 24 ساعته در حال خدمت هستند.
مدیر انتظامات و تشریفات آستان قدس رضوی به تشرف 2 میلیون و 500 هزار زائر در 30 ساعت شب و روز میلاد حضرت رضا(ع) اشاره و تصریح کرد: به منظور کنترل و مراقبت بیشتر در این روز، تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شده و تمام تلاش ما بر این است که فضای آرام و معنوی برای زائران فراهم شود.
فخاری در ادامه افزود: از زائران درخواست می‌کنیم به منظور همکاری بیشتر با خدمتگذاران خود و بهره‌مندی از فضای معنوی حرم مطهر، در طول این ایام از همراه داشتن وسایل و لوازم اضافی و ممنوعه و اشیای قیمتی که تردد آنها را در ورودی‌های بازرسی با مشکل مواجه می‌کند، خودداری کنند.
انتهای پیام،/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول