اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم خبر داد:

اجرای بیش از 70 برنامه فرهنگی در دهه کرامت در جم

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم از اجرای بیش از 70 برنامه فرهنگی در دهه کرامت در جم خبر داد.

اجرای بیش از 70 برنامه فرهنگی در دهه کرامت در جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی صبح امروز در جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان جم با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: توجه به شعائر اسلامی و برپایی مراسمات مذهبی و دینی در سطح شهرستان باید با جدیت پیگیری شود و همه مسئولان در این راستا موظف به فعالیت جدی و پیگیرانه هستند.
وی افزود: مردم به ائمه اطهار(ع) ارادت ویژه دارند و بویژه در این شهرستان شاهد حضور گسترده و بانشاط مردم در مراسمات دینی و مذهبی و مناسبت‌ها هستیم که نقش اداره تبلیغات اسلامی در این حضور بسیار پررنگ است.
امام جمعه جم با تاکید بر لزوم کیفیت بخشی به برنامه‌های مذهبی خاطرنشان کرد: باید از برنامه‌های کم‌محتوا و ضعیف فاصله بگیریم و به سمت برنامه‌های فرهنگی با محتوای بهتر و بالاتر حرکت کنیم و در واقع برای موفقیت در جنگ نرم باید برنامه‌های با کیفیت و پرمحتوا اجرا کنیم.
گنجی تصریح کرد: امروز دشمنان با هزینه‌های بسیار زیاد به دنبال زیر سئوال بردن اصول اولیه و مسلم اسلامی هستند و بویژه در اختلاف افکنی بین شیعه و سنی سرمایه زیادی صرف کرده‌اند که باید هوشیار باشیم و با اجرای برنامه‌های جذاب فرهنگی و دینی در جذب جوانان تاثیرگذار باشیم.
وی افزود: دهه کرامت فرصت مناسبی برای معرفی ارزش‌های والای الهی است و باید جوانان با این موارد آشنایی بیشتری پیدا کنند.
امام جمعه جم از اجرای بیش از 70 برنامه فرهنگی در دهه کرامت خبر داد و اذعان داشت: همکاری مطلوب دستگاه‌ها در اجرای بهینه این مراسمات بسیار اثربخش است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم نیز گفت: دهه کرامت فرصتی مبارک است تا به ساحت مقدس حضرت ثامن‌الحجج علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) و خواهر بزرگوارش حضرت فاطمه معصومه (س) عرض ادب کنیم و جامعه شیعی باید با فضایل این دو الگوی با فضیلت و نجابت آشنا شوند.
حجت‌الاسلام سید حسین سادات افزود: برگزاری مراسم شب میلاد امام رضا علیه‌السلام در مصلای جمعه، دعوت از مداح و سخنرانان برجسته، تدارک شام با همکاری شورای صنف، اطلاع‌رسانی گسترده در سطح شهرستان، برگزاری مسابقات فرهنگی و آذین‌بندی سطح شهر از جمله برنامه‌های دهه کرامت در جم است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول