اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

برنامه‌های دهه کرامت در خورموج بی‌نظیر بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه خورموج گفت: برگزاری برنامه‌های دهه کرامت امسال در خورموج بسیار مطلوب و بی‌نظیر برگزار شد.

برنامه‌های دهه کرامت در خورموج بی‌نظیر بود
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت الاسلام عبدالحسین مصلح در آیین تجلیل از برگزار کنندگان برنامه‌های دهه کرامت در دشتی اظهارداشت: در دهه کرامت نه تنها فضای کل استان بوشهر بلکه فضای کل ایران اسلامی و فراتر از آن تحت پوشش حال و هوای حرم رضوی قرار گرفت.
امام جمعه خورموج افزود: شهرستان دشتی عارف به جایگاه رفیع و بلند در میان همه شهرستان‌های استان بوشهر است و مفتخر به سابقه درخشان علمی، نجابت، دینداری و عالم پروری است.
مصلح ضمن تقدیر از حضور خادمین حرم رضوی در خورموج یادآورشد: شهرستان دشتی امروز به خود می‌بالد که 214 شهید،34 آزاده و 540 جانباز را تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.
وی شهیدان، عاشوری، ابراهیمی، شهریاری و مهدوی و توسلی را از شهدای ملی در استان عنوان کرد و گفت: تمام این شهیدان از شهدای ملی در کشور مربوط به این شهرستان است.
یک استاد حوزه و دانشگاه نیز گفت: ما شیعیان پنج وظیفه مهم را برعهده داریم که باید به آن‌ها عمل کنیم، وظیفه اول معرفت و شناخت به امام، وظیفه دوم مودت، سنگینی و پشتیبانی از امام، وظیفه سوم اطاعت و تسلیم در مقابل پیام امام، وظیفه چهارم توجه به توصیه امام و وظیفه پنجم اطاعت از امام است.
حجت الاسلام محمد شریعتی نیا افزود: امام معصوم علم به تمام حقایق عالم دارد و ما مفتخر به وجود بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در ایران اسلامی هستیم.
وی زیارت ائمه را مهم دانست و یادآورشد: یکی از وظایف ما زیارت ائمه معصوم است تا با این حضور معنوی بر اعتقادات دینی ما افزوده شود.
شریعتی نیا خاطرنشان کرد: امام رضا می‌فرماید هر امامی بر گردن شیعه حق دارد و آن حق ساقط نمی‌شود فقط با زیارت امام معصوم. 
مراسم جشن زیر سایه خورشید از برنامه‌های مهم دهه کرامت در دشتی بود که در مسجد امام رضا توسط هیئت امام رضا (ع) و با همکاری امام جمعه، فرماندار دشتی و ادارات برگزارشد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول