اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تکاب خبر داد:

برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در مدارس تکاب

خبرگزاری فارس: امام جمعه تکاب گفت: برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت در مدارس با حضور علماء و روحانیان برگزار می‌شود.

برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در مدارس تکاب
علی مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در تکاب با بیان اینکه هم‌اکنون در دهه کرامت قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: در مدارس مناطق مختلف این شهرستان برای آشنا کردن نوجوانان با اولیای الهی برنامه‌های معنوی و دینی مختلفی برگزار می‌شود که انتظار می‌رود تاثیر زیادی بر روحیات و افکار دانش آموزان بر جای گذارد.
وی افزود: یک ذی‌القعده میلاد با سعادت حضرت معصومه و 11 ذی‌العقده میلاد امام رضا (ع) است که فاصله این دو روز فرخنده دهه کرامت نام‌گذاری شده است، در این ایام برای اینکه نسل جدید از اولیای الهی آشنایی عمیق پیدا کنند در مدارس مقاطع مختلف تحصیلی برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: باید والدین و مربیان آموزشی از مقاطع سنی پایین برای القای مفاهیم دینی به نوجوانان تلاش کنند تا آنها به تدریج با کسب آشنایی نسبت به شخصیت و جایگاه خود به عنوان یک انسان مسلمان از انجام کارهای بیهوده و دون شان خود بپرهیزند.
وی با بیان اینکه برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت در مناطق روستایی نیز با جدیت هر چه تمام‌تر برپا می‌شود، تصریح کرد: در مناطق روستایی این شهرستان نیز با مشارکت روحانیان محلی برنامه‌های متعددی برای معرفی شخصیت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) اجرا می‌شود که مردم با اشتیاق از این برنامه‌ها استقبال می‌کنند.
مرادی با تاکید بر اینکه واژه کرامت از معنای ژرفی برخوردار است، ادامه داد: هدف از انتخاب این عنوان برای این دهه این است که مسلمانان با شرکت در جلسات هم‌اندیشی، مطالعه و ... برای رشد فکری و معنوی خود اقدام کنند و از اقدامات مغایر با جایگاه خود به عنوان مخلوق ممتاز پرهیز کند.
این مسئول به فراگیر شدن تفکر اسلامی در ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: در ماه‌های گذشته با شکل‌گیری نهضت‌های مختلف شاهد عالم‌گیر شدن این دین مبین هستیم چرا که همه ملت‌ها برای استقرار حکومت اسلامی در کشور خود حتی جان خود را هدیه می‌کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول