اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع روحانیون و طلاب شیعه هرمزگان انتقاد کرد؛

عدم سنخیت برخی برنامه‌های دهه کرامت با شخصیت امام رضا (ع)

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع روحانیون و طلاب شیعه هرمزگان گفت: برخی از برنامه‌های برگزار شده در دهه کرامت سنخیت چندانی با شخصیت امام رضا (ع) ندارد.

عدم سنخیت برخی برنامه‌های دهه کرامت با شخصیت امام رضا (ع)
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدعلی لبخندان که دبیر ستاد جشن‌های مردمی رضوی در هرمزگان نیز است عصر چهارشنبه در نشستی مرتبط با برنامه‌‌های این ستاد با بیان اینکه مبنای فعالیت‌های فرهنگی دهه کرامت و ولایت باید در راستای معرفی هرچه بهتر ابعاد مختلف زندگی و سیره امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و احمد بن موسی (شاهچراغ) به آحاد مختلف جامعه باشد، اظهار داشت: پس از برگزاری هر رخداد فرهنگی و هنری با موضوع ائمه اطهار (ع)، باید بررسی و نظر‌سنجی صورت بگیرد تا تاثیرگذاری آن بر جامعه مشخص شود.
وی بدون اشاره به موضوعی خاص، تصریح کرد: برخی از برنامه‌های که در دهه کرامت و ولایت برگزار می‌شود، سنخیت چندانی با شخصیت نورانی علی بن موسی الرضا (ع) ندارد.
لبخندان اظهار داشت: پرداختن به اینگونه فعالیت‌ها به جز اتلاف وقت، نمی‌تواند ابعاد مختلف شخصیت امام رضا (ع) را برای ما بازگو کند.
دبیر ستاد جشن‌های مردمی رضوی هرمزگان با بیان اینکه تاکنون نتوانسته‌ایم آن گونه که باید، اهل بیت (ع) را به جامعه معرفی کنیم، ابراز داشت: این مسئله بیانگر وجود برخی نواقص در کارهاست که در برنامه‌های آتی باید رفع شود.
رئیس مجمع روحانیون و طلاب استان هرمزگان، خطاب به دستگاه‌های فعال در عرصه فرهنگی خواست در برنامه‌ریزی‌های خود سعی کنند شخصیت ائمه اطهار (ع) به ویژه علی بن موسی الرضا (ع) را برای دوستداران و مشتاقان معرفی کنند.
لبخندان با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره مردمی آسمان هشتم در کانون فرهنگی هنری امام المنتظر روستای کردر شهرستان میناب، گفت: مدیران باید از برگزارکنندگان این جشنواره خودجوش مردمی که در سطح کشور زبانزد است، حمایت کنند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول