اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریورماه سال‌جاری صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 2 ایستگاه انتقال پسماند در کرج

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری کرج از بهره‌برداری 2 ایستگاه انتقال پسماند در آینده‌ای نزدیک در کرج خبر داد.

بهره‌برداری از 2 ایستگاه انتقال پسماند در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، همایون رضا مدنی افزود: با توجه به پیشرفت فیزیکی 90 درصدی دو پروژه ایستگاه انتقال پسماند در خلج آباد و فردیس این دو پروژه تا پایان شهریور ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اعتبار هزینه شده به منظور بهره‌برداری از دو پروژه ایستگاه انتقال پسماند را 12 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: بهره‌برداری از این دو پروژه با استفاده از کارشناسان داخلی سازمان صورت گرفته است.

این مسئول با توجه به اینکه ایستگاه‌های انتقال زباله، موجب افزایش راندمان جمع‌آوری زباله‌ها می‌شود، گفت: این ایستگاه‌ها همچنین موجب کاهش همه جانبه هزینه‌های حمل و نقل، کاهش مصرف انرژی، کاهش ساییدگی و ترک خوردن جاده‌ها و در نهایت کاهش آلودگی هوا می‌شود.

وی عنوان کرد: موارد مطرح شده همچنین باعث صرفه جویی در هزینه‌ها و کاهش مخارج سرویس‌های حمل و نقل زباله نیز می‌شود.

مدیر عامل پسماند شهرداری کرج با تاکید بر تامین سلامت و تسهیل در امور رفاهی شهروندان،‌ بیان کرد:‌ اطمینان از مکان یابی استقرار ایستگاه‌ها به منظور تسهیل در امور بهداشتی و رفاهی شهروندان و کاهش اثرات سوء ناشی از آلودگی‌های زیست محیطی امری ضروری است که در احداث ایستگاه‌های به آن توجه ویژه‌ای شده است.

مدنی با بیان اینکه ایستگاه‌های انتقال پسماند جهت پیشرفت و بهبود سیستم حمل و نقل مواد زاید جامد ساخته می‌شوند تاکید کرد: ایستگاه‌های احداث شده تداخلی با مسائل بهداشتی نواحی پیرامون خود ندارند.

این مسئول در ادامه بهره‌برداری از دو پروژه ایستگاه انتقال پسماند و کاهش ساعات جمع‌آوری زباله را گام موثری در زمینه بهره‌گیری مطلوب از زمان در حل معضلات بهداشتی همچنین هزینه‌های مربوط به انتقال زباله‌ها دانست.

وی با اشاره به بهره‌برداری از 2 پروژه ایستگاه انتقال پسماند عنوان کرد: خطوط " ام آر اف" سازمان نیز  تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول