اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شهرداری ورامین

سازمان مدیریت پسماندهای ورامین تاسیس و راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: شهردار ورامین از تاسیس و راه‌اندازی سازمان مدیریت پسماندهای این شهر خبر داد.

سازمان مدیریت پسماندهای ورامین تاسیس و راه‌اندازی شد

رضا کارخانه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از راه‌اندازی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری ورامین خبر داد و افزود: پس از سال‌ها پیگیری و انتظار، سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری ورامین پس از ابلاغ مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران راه‌اندازی شد.

شهردار ورامین با اظهار این خبر گفت: مدیریت پسماند در کشور بر عهده شهرداری‌ها است و در راستای جمع‌آوری، دفع زباله‌ها و رفع این معضل شهری که گریبان‌گیر برخی کلان‌شهرهای بزرگ کشور نیز است این سازمان تاسیس شد و فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

وی در زمینه وظایف این سازمان جدیدالتاسیس ابراز داشت: مدیریت، نظارت، طراحی و برنامه‌ریزی برای امور مربوط به تولید، ذخیره‌سازی موقت، جمع‌آوری، حمل و نقل، بازیافت، پردازش و دفع پسماندها از جمله مهم‌ترین وظایف این سازمان بوده که در محدوده خدماتی و حریم قانونی شهر ورامین به ایفای نقش می‌پردازد.

شهردار ورامین در ادامه خاطرنشان کرد: اساسنامه این سازمان با هماهنگی معاونت امور عمرانی استانداری تهران تهیه و پس از تصویب شورای اسلامی شهر، کارگروه‌های پسماند شهرستان ورامین، استانداری تهران و وزارت کشور، برای اجرا به شهرداری ورامین ابلاغ شد.

کارخانه در پایان عنوان کرد: شورای این سازمان متشکل از شهردار به عنوان رئیس شورا، یک نفر نماینده وزارت کشور، یک نفر کارشناس شورای اسلامی شهر ورامین، معاون خدمات شهری شهرداری ورامین و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران بوده و هیئت مدیره آن نیز شامل معاون خدمات شهری شهرداری ورامین به عنوان رئیس هیئت مدیره، دو نفر کارشناس با حداقل پنج سال سابقه کاری مرتبط و مدرک تحصیلی لیسانس است.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول