اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌ رئیس هیئت بدمینتون قزوین خبر داد

اعزام 2 تیم قزوین به مسابقات کشوری بدمینتون

خبرگزاری فارس: نایب‌ رئیس هیئت بدمینتون استان قزوین از اعزام دو تیم قزوینی به مسابقات قهرمانی کشور بدمینتون خبر داد.

اعزام 2 تیم قزوین به مسابقات کشوری بدمینتون

فرانک صدیق‌گویا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به آمادگی دو تیم بدمینتون استان قزوین اظهار کرد: تیم پنج نفره نونهالان دختر قزوین دوم شهریورماه به رقابت‌های بدمینتون قهرمانی کشور که به میزبانی استان اراک است، اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین تیم نوجوانان دختر قزوین نیز در 15 شهریور‌ماه به مسابقات قهرمانی کشور که استان مازندران میزبان آن است، اعزام می‌شوند.

صدیق‌گویا اذعان کرد: در حال حاضر نامه‌ای از فدراسیون بدمینتون مبنی بر اعزام تیم جوانان و بزرگسالان بانوان استان قزوین در مسابقات کشوری دریافت نشده است اما این استان در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان از آمادگی خوبی برخوردار است.

این مسئول با اشاره به طرح استعدادیابی در مدارس استان قزوین که پیش از فصل تابستان اجرایی شد، تصریح کرد: استعدادیابی در گروه‌های سنی پایه و جوانان در رشته بدمینتون در مدارس استان قزوین انجام شده است و استعداد‌های درخشانی در این طرح کشف شدند و هم‌اکنون در حال تمرین زیر نظر مربیان با تجربه هیئت بدمینتون استان قزوین هستند.

نایب‌ رئیس هیئت بدمینتون استان قزوین در خاتمه عنوان کرد: لیگ برتر بدمینتون بانوان معمولا در شش‌ ماه دوم سال برگزار می‌شود که تا به امروز زمان برگزاری این لیگ به هیئت بدمینتون استان قزوین اعلام نشده است.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول