اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت با برترین‌های کشور

بدمینتون‌باز قمی قهرمان المپیاد دانشجویان کشور شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بدمینتون استان قم از موفقیت نماینده این هیئت در کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی پیکارهای بدمینتون المپیاد ورزشی دانشجویان کشور خبر داد.

بدمینتون‌باز قمی قهرمان المپیاد دانشجویان کشور شد

مجتبی ساده‌خو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: ورزشکاران بسیار مستعد و توانمندی در رشته ورزشی بدمینتون هم‌اکنون عضو تیم‌های مختلف دانشجویی قم هستند و تاکنون موفقیت‌های چشمگیری را در این رشته کسب کرده‌اند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سال‌های اخیر در تمام رقابت‌های ورزشی که در سطح کشور و همچنین مسابقات برون مرزی رشته بدمینتون برگزار شده‌ است،‌ نمایندگان بدمینتون استان قم حضور موفقی داشته‌ و مقام‌های درخور توجهی نیز کسب کرده‌اند.

دبیر هیئت بدمینتون استان قم افزود: از سوی دیگر حمایت‌های بسیار خوب و دلسوزانه مدیریت هیئت بدمینتون استان قم موجب افزایش دلگرمی بین ورزشکاران این هیئت برای حضور موفق در پیکارهای قهرمانی کشور و میادین برون مرزی شده است.

وی با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران این هیئت در رقابت‌های رشته‌های مختلف ورزشی اظهار داشت: کمتر از دو هفته قبل تیم بدمینتون بانوان قم به نمایندگی از دانشگاه‌ پیام نور استان قم در رقابت‌های قهرمانی المپیاد دانشجویان دختر سراسر کشور بالاتر از دیگر رقبا به مقام قهرمانی کشور رسید و خوشبختانه همین عنوان توسط یکی از ورزشکاران دیگر دانشجو در بخش آقایان به دست آمد.

ساده‌خو ابراز داشت: در بین تیم‌های چند رشته ورزشی دانشگاه پیام نور قم که به رقابت‌های المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌ عالی کشور اعزام شدند، محمدرضا مطیع بدمینتون‌باز با سابقه استان قم که عناوین و افتخارات زیادی را در این رشته کسب کرده است، در راه کسب موفقیت در المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور به مقام نخست دست یافت.

وی اضافه کرد: یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های کشور با شرکت مدعیان قهرمانی در رشته‌های مختلف در حالی برگزار شد که بعد از افتخارآفرینی بانوان بدمینتون‌باز، عنوان قهرمانی رشته بدمینتون را برای محمدرضا مطیع نماینده قم به همراه داشت.

دبیر هیئت بدمینتون استان قم افزود: در رقابت‌های رشته بدمینتون دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور 16 تیم برای کسب عنوان قهرمانی و قرار گرفتن بر روی سکوهای اول تا سوم به رقابت پرداختند.

وی تصریح کرد:‌ با توجه به اینکه تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات رشته بدمینتون یازدهمین المپیاد ورزشی دانشگاه‌ و مؤسسات آموزش عالی کشور تقریبا از چهره‌های مطرح بدمینتون بانوان در ترکیب خود استفاده کرده بودند، رقابت‌ها در سطح بسیار بالایی برگزار شد.

ساده خو افزود: در مجموع کار برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات چندان آسان نبود و این شایستگی و لیاقت دختران بدمینتون‌باز دانشگاه پیام نور قم بود که موجب شد آنها با انگیزه بسیار بالا برای کسب عنوان قهرمانی در مقابل حریفان خود قرار گرفته و بالاتر از تیم‌های گیلان و تهران به مقام نخست و مدال طلای این المپیاد دست یابند و محمدرضا مطیع نیز با قهرمانی خود زمینه کسب مقام سوم تیمی تیم اعزامی قم را نیز در این رقابت‌ها فراهم کرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول