اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت بدمینتون گیلان:

4 بدمینتون‌باز گیلانی به اردوی تیم‌ ملی راه یافتند

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت بدمینتون گیلان گفت: چهار بدمینتون‌باز گیلانی به اردوی تیم‌های‌ ملی بزرگسالان، زیر 23 سال و زیر 17 سال ایران راه یافتند.

4 بدمینتون‌باز گیلانی به اردوی تیم‌ ملی راه یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، افخم حمدالله‌پور پیش از ظهر امروز در جمع اعضای هیئت بدمینتون استان اظهار کرد: مرحله نخست اردوی انتخابی تیم‌های ملی بدمینتون بزر‌گسالان و زیر 23 سال در تاریخ 31 مرداد تا 9 شهریور در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: 16 بدمینتون باز برای حضور در مرحله نخست اردوی انتخابی تیم‌های ملی بزرگسالان و زیر 23 سال که در قسمت یک نفره برگزار می‌شود، 31 مرداد در کمپ تیم‌های ملی گرد هم می‌آیند تا زیر نظر نوا آرمادا سرمربی اهل اندونزی تیم ملی نفرات منتخب برای اردوی بعدی مشخص شوند.

به گفته این مسئول، محمدرضا خردمندی، حسن متقی و نادر مینایی از گیلان به همراه بدمینتون‌بازان تهران، کرمانشاه، قم، زنجان، فارس، اصفهان و تهران به این اردوی انتخابی دعوت شدند.

وی از برگزاری اردوی متمرکز بدمینتون پسران زیر 17 سال به مدت 10 روز در کمپ تیم‌های ملی خبر داد و بیان کرد: اردوی نفرات منتخب زیر 17 و زیر 15 سال که از دیروز آغاز شده، تا 16 مرداد جاری با حضور هفت بازیکن در تهران در حال برگزاری است.

حمدالله‌پور خاطرنشان کرد: عرفان جوینده بدمینتون‌باز گیلانی به همراه دیگر ورزشکاران ایرانی در این اردوی متمرکز حضور دارد.

وی هدف اصلی از برگزاری اردوی تیم ملی بدمینتون را ارزیابی نفرات توسط سرمربی و ارتقای سطح تکنیک و تاکتیک آنها ذکر کرد.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول