اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان خبر داد

استقبال بی‌‌نظیر خانواده‌های اصفهانی از طرح استعدادیابی بدمینتون

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان گفت: در طرح استعدادیابی بدمینتون این هیئت در هفته گذشته استقبال خانواده‌های اصفهانی به اندازه‌ای بود که بعضی‌ها تمایل خود را برای پرداخت هزینه استعدادیابی فرزندان خود در این رشته ورزشی اعلام کردند.

استقبال بی‌‌نظیر خانواده‌های اصفهانی از طرح استعدادیابی بدمینتون

سروش اسماعیلی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: علاوه بر طرح استعدادیابی بدمینتون، طرح بدمینتون پارک نیز در دستور کار هیئت بدمینتون استان اصفهان نیز قرار گرفته است که در این طرح والدین و فرزندان به صورت مجزا آموزش داده می‌شوند.

وی با بیان اینکه برای راه‌اندازی طرح بدمینتون پارک موافقت شفاهی مسئولان شهرداری اصفهان گرفته شده است، تاکید کرد: موافقت کتبی و نامه‌نگاری‌ها در حال انجام است.

رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان در مورد ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در این ماه رقابت‌های بدمینتون جام رمضان از طرف هیئت استان برگزار می‌شود.

وی در مورد رقابت‌های رنکینگ بدمینتون جام شهید فغفوری در رده سنی جوانان که در زنجان برگزار شد، تصریح کرد: در این مسابقات یسری بیگی مقام نخست تیم دو نفره را از آن خود کرد و هم‌چنین مقام دوم انفرادی این مسابقات را به دست آورد.

اسماعیلی ادامه داد: در رقابت‌های رنکینگ بدمینتون امید کرمی نفر نخست رقابت‌های انفرادی، شهرام کرمی نفر دوم و در قسمت دو نفره نیز به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول